24h購物| | PChome| 登入
2005-12-13 23:59:50| 人氣101| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

最緊要大家開心‧我就心足了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  今晚既晚飯食得好唔開心,原本以為大家一家人齊齊整整咁坐埋一張圓枱食飯,會係一件好開心既事,但係估唔到會演變成大家既你一箭我一箭互刺對方既心。
  本來我都想出聲,但係你知唔知由你坐低飲湯開始既每一句說話,句句都頂住阿哥。
  我唔知你真正既出發點係乜野,但係我地始終都係一家人,一家人係需要大家互相去包容、互相去幫助、互相去解決所面對的困難...
  畢竟阿哥要聚邊個做老婆係阿哥自己決定,唔可能由我地既一句「不喜歡」就要阿哥聚過第二個,呢件事已經成為事實,而我地做到既就係盡能力睇下阿哥有乜野可以幫得上忙,就算自己真係唔想幫,都唔好為阿哥再添麻煩
  你走左上房之後,阿哥講到眼紅紅,錢係主因,其次係為左你,唉...我都唔知點講好
  希望大家以後有咩事都攤出黎講,唔好要我地既是但一個承受晒,我地大家都知道你為左呢件事喊,你知道嗎,媽子老豆見到我地咁樣你一箭我一箭,佢地都好痛心。
  大家都係想幫阿哥,我係知道架
  或者可以試下用第二種方式去愛我們這個家,我相信會比現在活得更開心,能夠參與家裏的大事小事,任何事都由「一家人」去參與的話,從別人羨慕的眼光,就可知我們一家人的開心程度去到邊,從而你的得著也會越多。
  真係好希望我地始終都係一家人,幫得就幫。
  (睇見阿哥今晚爭d喊,我都忍唔住。。。。)

引用你新聞台的一段說話
「原來..開心真是可以很簡單....這樣子就讓我開心了很久...反覆問自己..我要是平凡而開心的生活...還是爭名奪利的呢」
俾我揀,我會揀平平凡凡的生活。
人家要爭名奪利,我為什麼要學他們呢?
拼棄一切妒嫉、貪婪、邪惡...等等的面具
我們一定會活得開心

台長: ◆★傻羊★◆
人氣(101) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文