24h購物| | PChome| 登入
2004-10-01 15:39:40| 人氣103| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

funny day~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

mr lee終於都請左佢地啦
本來佢諗住請一個
唔要二個
cathy亦都同佢講左好多次
但佢依然堅持住唔請呢....
佢係一個"好好"ge老師
就算你想幫佢攪好jpc
但佢就唔想自己咁多野做.....
真係好唔鍾意佢呢...
唔想佢係teacher-in-charge

不過我地依然冇放棄
放學之後就一班人上去同佢"講數"
哈哈~~~~~
雖然佢係一個"好好"ge老師
但依然輸俾我地呢班holy ge女孩子呢~
佢終於肯俾佢地加入jpc嚕~
其實去搵佢之前
大家都覺得機會會好微
上去之前cindy話禱禱
於是我都一齊禱禱
所以最後我地都贏左
多謝天父~~~
我地大家都要一齊加油啊~
歡迎"jam jam"+"俊俊"+"冠冠"加入jpc呢個大家庭~

依家jpc ge committee每人都有一個花名
紅紅+薇薇+"圈圈"+艷艷+穎穎+妙妙+欣欣+jam jam+俊俊+冠冠
=真係好嘔心呢............
救命.....
大家都癲左.....

-------------------------------------------------------------------------

哈哈~~~~~
噚日真係....
唉....
都唔知應該點打先岩
發生左太多太多ge事啦

swimming gala
悶到傻左...
排隊等入去ge時候
大家都好開心咁玩緊emily
哈哈~~~~
你多左好多名呢
不過我都係鍾意你第一個名多d

比賽緊ge時候
大家一齊係度玩到癲左
ms jew見到我地玩d咁ge game.......
佢好.....唔知點咁....覺得我地白癡gua
但我地好enjoy呢
好多老師都見到我地玩
佢地個樣.....唉.....
之後輸左要拉人過黎玩
拉左jennifer
但佢輸左冇拉人過黎
反而走返去原先個度...

係班際比賽個時走左去睇
【 L嫂 + 簡液 + Miffy + 梁禮中 】=勁ar
大家都係度大嗌呢
好開心~
唔洗包尾
meet到佢地之前ge target--尾二
你地好叻ar
我一定游唔到50米...
原來Miffy & 梁禮中游水係咁勁ga.....


放左之後去左m記
之前係我+fa,艷艷+紅紅咁2pair行
之後fanny係度話我地
所以join埋艷艷
4個拖住手一字形咁行
個feel好正~

我地點幾去度
但就3點先走人
一路係度傾
一路笑到抽筋
笑到癡左線
好開心呢~^^


之後同艷艷+紅紅一齊行街街
一齊影貼紙相
第一次呢個組合
好靚靚ar~~
衰艷艷係度話佢sense到d野
但就唔知係唔係真
所以唔講
衰人....講一d又唔講一d
挑起人地條筋
之後同紅紅講我sense到d野
唔同艷艷講
紅紅係咁係度講"曳曳啦艷艷你"
而我就係咁迫問
紅紅都話我好有耐性呢.......
哈哈~~有耐性ge一定唔會係我

落左mtr
艷艷買飛時
紅紅講左佢process完出黎ge結果俾我知
但我即刻就講左佢process出黎ge結果唔會岩呢...
落到去
紅紅唔知做乜癲左咁迫艷艷坐係度
唔講唔準走....
好驚ar
紅紅幾時變成咁樣ga??
終於佢都講左出黎
而紅紅亦都俾左我之前寫俾佢ge野俾艷艷睇
哈哈~~~~~~
原來大家ge sense都一樣呢...
好邪ar
之後大家一路係度坐一路係度傾計
對面個男仔...
一路係咁望,一路係咁影.....
岩岩lunch先講完依家d男仔好鍾意用手機影相
點知.....唉.....
但大家都冇理....
紅紅真係好唔sensitive呢
乜野都唔知.....
之後大家係度傾大家ge sense+process
傾完之後又一齊sharing
係mtr度坐左2個鐘呢...
傾左好多野


噚晚原先好早就訓左
coz病到7彩咁
但一訓落床
就收到艷艷ge call
一路同佢傾到2點幾
電話冇電先收線
傾左都好多野
好癲ar佢
癡線ga
咩人黎ga???
做戲咩家下
同佢唔熟
不過依家都唔想同佢熟....
太恐怖啦
玩要脅咩.....

之後大家又再傾過sense d野
大家又再一齊做左專家去process
哈哈~~~~
係你ga la
唔使唔認
我覺得我d直覺幾準ga
trust me
唔好唔想我ar


____________cathy癲左好多呢........

____________你真的太過sensitive + observable了.....
不過太過sensitive又未必唔係一件好事黎ge.....

台長: ViVi癲
人氣(103) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文