24h購物| | PChome| 登入
2006-07-14 21:58:34| 人氣83| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

? ??又遈我错吗? ??

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我真喺越藜越5.识冂倪相处钌。
係倪眼中我做咩嘢都喺错噶,
所以倪成日话我。
我知倪喺为我好,
但倪5.知我要噶喺自由,
无拘无束噶自由!!!
所以……………………

好似冂倪1.齐行街咁,
我冂倪之间总喺隔住1.条好大噶“la”,
咁喺冂相熟噶人行街么?
呢种只喺2.个陌生人係度行!

又好似上次係南越国宫遗址咁,
倪好奇去睇d.留言,
我讲左句:5.好咁9 – 1啦!
倪听度之后就话:读咁耐书,你话你宥冇用ar.话明留言就喺公开噶,随便比人睇噶!
如果佢5.想比人睇噶,就5.好喺度留言啦!都5.知倪读咁耐书读度d.咩出黎!连留言都5.知咩意思1
跟住我讲:咁你5.应该咁好奇嘎吗?
倪就讲:你就喺缺乏好奇!好奇就喺“打烂沙煲问到督”,人就喺因为宥好奇心先置可以学到嘢。(我知我宥做错but.睇留言可以学到d.咩ar?)
跟住我哋就过马路。
But.我哋行到马路中间果阵就宥车黎钌,
面对d.车我当时5.知应该做咩?
我冧住倪会教我点做嘎啦,
点知倪自己却突然跑开钌,
而且望都冇望我。
跟住我就学倪跑,
点知宥架102.向我冲过黎。
好彩我跑得快姐,
如果我跑迟1.秒,
我冧我e+已经成为土地噶1.部份钌………………

好似今日咁,我真喺做错咗咩?
我冧到倪前几日话他係倪生日果阵1.d.表示都冇,
所以我就叫他请倪吃饭,
但我5.知倪冂他以前噶问题。
吃完饭之后,他捞倪成日都过生日,都5.知边日喺真边日喺假!
呢个完全出于我噶1.片好心,
但喺倪就话我喺八卦,多事,冇心向学…………

唉~~!冂倪相处越藜越难!!!

台長: aly
人氣(83) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文