24h購物| | PChome| 登入
2006-06-29 16:54:22| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

太累钌太累钌 (=_=;)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呼
好累哟!
终于番到温暖噶家钌!

今日冂亲爱噶mama.行街街。
我哋从3.号车总站一路行,
先行咗去【皇后】买包包,
之后坐“11号车”咗去【中华】睇家施,
睇完家施后,我哋又去咗【中华】附近噶【老鼠街】,
【老鼠街】入偭宥好多零食买嘎!
宥雪吻、hello kitty.糖、布丁朱古力…………
mama.买咗什锦果仁&痴线低低B橡皮糖.

然之后,mama.话搭车番屋企。
我听度之后不知几开心ar.
因为我已经好累钌。
点知
落咗车之后mama.竟然要去【荔湾广场】附近买面!
其实正确d.黎讲5.喺【荔湾广场】附近.
而喺【长寿路】中间。

啱啱番到屋企果阵,
我累到成个人鞑係张櫈度,
5.想旭
好累哟

于是1.篇流水帐日记写好钌!!!
(=_=;)

台長: aly
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文