24h購物| | PChome| 登入
2005-06-11 00:55:36| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

10/6/2005 週末

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

話說呢個恭碩良出左新碟
而Dream Theater又係今個星期出...

於是我就由星期一開始
日日放工都走左去信和
睇下買唔買到啦
結果:

星期一
打去HMV問DT, HMV reply: 暫時得美版, 未有消息會有其他版
順便問埋恭碩良, HMV reply: 恭碩良未出喎
我凸你!!你無得賣就話未出
放工去埋旺角
DT未有平版, 恭碩良全旺角賣哂 (有冇拱近呀你)

星期二
放工再去旺角
但整鬼, 果日我帶左幾隻dvd o係身
一入旺角d cd鋪個防盜就響, cd鋪直頭唔比我入, 廢事煩
我再凸你!!

星期三
OT到七點, 無去

星期四
三點放工
但竟然六耳(落雨呀, 特登翻譯比你睇呀, 驚你睇唔明呀, 望咩呀, 講緊你呀!!)
無帶傘, 無去

星期五
放四點
今次終於買到, 兩隻都買哂
好平呀, DT都只係$85 (HMV, 我再凸你, 咩叫其他版未有消息?)
恭碩良就貴左少少, 三隻歌既EP夠膽賣$65
不過比面佢, 因為佢d野係幾正的
番去一聽, 果然好掂, 竟然有DT feel!!
好想睇佢既live
而且我終於都問到人借龍珠GT, 感謝!!
但套野有少少失望
算吧
又唔使錢 <--this is the main point!!!

今個週末應該會好充實!!

幪面超人又番拍呀
個造型好正呀
雖然都係以前果個, 但加左d新details
配合番d時代感既顏色
無野講!!

台長: 呂樂
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文