24h購物| | PChome| 登入
2004-09-28 18:09:28| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

水運會@1~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

*23/9*
今日水運會喇!!
終於都黎lu~
要6點9返到去呢~~
估唔到個feel都幾好bor~
好精神咁!!
去到就係咁練練練...
好支力架都!!
不過都要頂硬上!!
rollcall個陣,
郭sir叫左snowie出去,
我地開頭都唔知點解既~
之後佢番黎話佢fing個大聲公喎...
咁都得!!唉...
then就過去喇!!
我地個個係翠兒黎架!!
so pretty!!
我嗌得勁大聲囉~~
不過d f.1就冇咁大聲....
我地幾個進入左勁high既狀態!!
又影好多相~~
yeah!!
lunch同sun,koey,sophia&ming食~~
比我地見到snowie&姬呢~
真係有緣呀我地~haha~
佢地話見到我地d leader喊呀...
真係希望下次跳得好d!!
之後我同sun都唔返去練lu~
好支力丫ma!!
咁咪去snowie屋企囉~
又打麻雀喇!!
好無聊呀..

p.s.
哼!!!!!
唔玩喇下次!!!!!

台長: *hei*
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文