24h購物| | PChome| 登入
2004-09-28 17:28:07| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

lunch with  koey and   sophia!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

*22/9*
今日同koey&sophia去食lunch呢!!
行過去個陣,佢地話之前去飲幅相影得好靚~~
hohoho~開心死我~~
kakaka~~
我地去左新東記食,見到姍姍la,
重見到暗瘡佬佢地tim~~
好彩佢最尾都走左je~
如果唔係就臭死我架喇!!
haha~
then返到學校,
同甩鬥快跑樓梯,點知撞到koey隻眼...
sorrysorrysorry!!!
真係好對唔住呀koey!!
整到佢隻眼紅晒!!>^<
錫番錫番!!!>3<
放學練lala隊,
但係唔知點解甩甩無端端發脾4喎..
重搵d水撥我bor..
都唔關我事既...
唉...我都估唔到佢會嬲...
玩下jama~
唔好嬲喇!!知ma??
之後我地三個重一齊番屋企呢!!

台長: *hei*
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文