24h購物| | PChome| 登入
2005-11-07 16:52:08| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

11月6..日記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好happy啊!哥哥變到好識諗啊.睇到佢封信ge一刻真係有d想喊.
今日返到去佢地班友仔又是係到取笑我啦.我今日見唔到陳家聲.覺得奇.就問點解陳家聲唔係度ge意米(志偉)果陣時見唔到邊個問.就好大聲問係邊個問ge,阿穗就講左我出黎.跟住阿光.權.辣.意米.仲有個張明偉就係度笑啦,死人阿光仲扮?野.行左去笑.意米問:‘Nicole.唔通你…哈哈.掛住陳家聲啊?’我好無奈即刻話當然唔係啦.只不過平時陳家聲係度會好嘈,但今日佢唔係度耳根清靜左好多.所以先問,之後意米又問我係唔係唔想佢係度,係唔係唔中意佢係度,我當然話唔係啦.之後都費事彩佢地.唔想同佢地講咁多.佢地都唔知我d野.如果知就唔會懷疑….過左一陣.意米無啦啦又講.‘Nicole,你靚左wo!’阿辣話今日Nicole無著紫色褲ar ma.所以咪靚左lo.跟住我望住佢.‘想死啊!’佢即刻話係因為個個都著黑色.藍色.得我著到咁突出.所以印象深刻.我原本諗住駁返佢.但Sandy媽望緊我.我費事佢話我返黎成日同班友仔玩,所以就無啦,行開左la.但真係好谷氣.
阿Ling今日lastday啊.個個取笑阿權.話阿權今日唔開心.In fact.當然唔係啦.阿Ling 29ga la.而權得20.21.阿權又點會咩呢~~佢地班野好衰ga.人地走仲咁開心.個個拍手掌.我覺得Sandy媽都係好心涼.哎!!
今日師傅唔係度啊.好野.佢琴日同我講早知叫我前晚去佢屋企飲酒la.話好耐無同我飲了wo.我話:‘你又唔嗌.無心肝.’之後陳家聲搭訕話:‘Nicole.好飲得ge咩?’師傅話我上次飲左好多都無事.聲就話下次同我去飲.我之後扮晒野咁話我唔飲酒,只係飲可樂.佢地聽完之後.嘴藐藐.我發覺最近師傅明唔知搞乜野.風騷左好多.又話掛住我同凱欣.(雖然係講笑.但都唔好ma.)可能係因為Jacky唔係度.唔係ge話佢點敢!!搵交嗌咩!!呵呵^0^

台長: 約定丘丘
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文