24h購物| | PChome| 登入
2003-12-24 03:08:00| 人氣71| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

努力二步曲

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好努力~~

LEE 幾日都去左跑步,都跑左3日了,雖然隻腳好痛,但我都堅會跑架,因為想得到一D野,咁就必須放棄一D野,去付出自己既每一分每一秒,THIS IS FACT..

今日就同左表哥&表弟一齊跑啦,好開心呀,一路跑一路傾計,所以話咁快就跑左出YUENLONG啦,之後跑跑下表弟就頂唔住,所以佢就慢慢跑啦,咁我表哥?佢咪同我一齊跑囉,但佢都係跑跑下又唔夠氣,又慢左落黎啦,咁我.當然一路跑啦,唔可以停嘛,之後我地再由YUENLONG跑番啦,唉,佢地都係唔夠我黎架啦,因為佢地都唔係成日跑步,咁當然辛苦啦,哈哈,咁我之後跑番到HOME個路口見佢地仲未跑到咁我咪再跑去第2段囉,再跑番HOME個路口等佢地啦,咁佢地番齊就一齊行番HOME啦,我仲記得前日我追D人踩單車,佢地又好似好快又好好慢咁,咁我唔低得我咪追佢地囉,哈哈,比我追到佢喎,但又似好樣衰咁喎,因為好似個白痴咁,係咁追係咁追但追完又停係到喎,所以真係好KIND,哈哈

跑完步雖然好辛苦,但個過程我好ENJOY囉
日日運動身體好,盧明小弟做得到..

之後今日8-11又有得打波,所以就去左啦,打打下隻手又流血,因為又整到囉,但我唔覺得痛喎,所以都無咩點理LU,再之後咪練下守波囉,到左10點幾就開波啦,我地同匯進打我地都LOSE左局,因為D人又唔夾,但我就覺得自己打得好好啦,哈哈,之後LOSE左就要做60下(虎餓叉),雖然好累,但唔迫自己唔得,所以都做曬啦..

今日既時間,就係咁利用完了..

台長: 小丁
人氣(71) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文