24h購物| | PChome| 登入
2007-10-10 21:14:34| 人氣113| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

BET ON IT-Troy£

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

歌舞青春
0。0
歌都很好聽
舞都很好看
綜合:超棒0。0

介紹其中某一首歌0。0
BET ON IT-Troy

http://www.youtube.com/watch?v=vy5bjzatjH8
影片的0。0↑

要歌跟我說-ˇ-
會傳給你0。0

中文歌詞

大家都在我耳邊說不停
大家都想影響我思緒
我想聽聽心理的聲音
只有自己才能過決定
(你是否曾經...)
為了達到目的而失去自我
(你是否曾經...)
才一開始就想看結果
(你是否曾經...)
靠近夢想卻不會把握
你是否曾經放棄 還是從來沒有想過


絕不放棄 我就是我
全力爭取 照著計劃走
找回一切 你一定可以
放手一博 必勝無疑 放手一博 必勝無疑
從新振作 我要往前走
扭轉生命 就是今天
看我是否言出必行
放手一博 必勝無疑 放手一博 必勝無疑


如何知道這條路能否可行
是否還要步步為營
失去一切 我戰戰兢兢
我不想重蹈覆轍
(你是否曾經...)
對夢想產生懷疑
(你是否曾經...)
怨天尤人卻從不反省
(我再也不會)
說謊欺騙自己
忠於自我才能嚐到勝利滋味


噢 等等
給我空間喘氣
讓我發揮潛力
我要大步邁進
我要做好自己的事情
等等


不認識自己
不是什麼好事情
獨自行動... 這樣的日子不好過
答案已經在我心裡
最重要是有自信


絕不放棄 我就是我
全力爭取 照著計劃走
找回一切 你一定可以
放手一博 必勝無疑 放手一博 必勝無疑
從新振作 我要往前走
扭轉生命 就是今天
看我是否言出必行

你放手一博 必勝無疑 放手一博 必勝無疑
放手一博 必勝無疑 放手一博 必勝無疑


英文歌詞
Everybodies always talking at me.
Evreybodies tryin’ to get in my head.
I wanna listen to my own heart talkin’.
I need to count of myself instead.

Did you ever...
Lose yourslef to get what you want?
Did you ever...
Get on a ride and wanna get off?
Did you ever...
Push away the ones you should of held close?
Did you ever let go?
Did you ever not know?

Im not gonna stop that’s who i am.
I give it all i got that is my plan.
Will I find What I lost
you know you can.
Bet on it.
Bet on it.
Bet on it.
Bet on it.
(Bet On Me)

I’m gonna make it right.
That is the way.
To turn my life around.
Today is the day.
And i’m the type of guy who means what i say.
Bet on it.
Bet on it.
Bet on it.
Bet on it.

How will i know if theres a path worth taking?
Should i question every move i make?
Of all lost’s my heart is breaking.
I don’t wanna make the same mistakes.

Did you ever...
Doubt your dream will never come true?
Did yoiu ever..
Blame the world that never blamed you?
I won’t ever...
Try to live a lie again.

I don’t wanna win this game if I can’t play it my way.

Im not gonna stop that’s who i am.
I give it all i got that is my plan.
Will I find What I lost
you know you can.
Bet on it.
Bet on it.
Bet on it.
Bet on it.
(Bet On Me)

I’m gonna make it right.
That is the way.
To turn my life around.
Today is the day.
Am i the type of guy who means what i say?
Bet on it.
Bet on it.
Bet on it.
Bet on it.

Hold-Hold up

台長: 雪凌
人氣(113) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 歌詞 |
此分類下一篇:夠愛£

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文