24h購物| | PChome| 登入
2005-04-24 17:01:34| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

★☆SO LOVE★☆

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

★☆SO LOVE★☆

2005/3/27  10:58a. m.

today一起身就好悶,但係5知咩原因,今日心情好好,無前幾日甘失落lu。唉,決心去自己做裙仔,宮廷服個隻裙仔&似SM個種裙仔,超正斗呀~~一陣就出去LU~~~不過刀5知佢又會5會有咩借口又5去LA,,如果係甘我會嬲死佢呀~~哼哼

去睇見鬼十,,,好似好正甘呀~~SOSO....同蚊仔BEE仔去睇,不過個隻死蚊到時又唔知去5去到LA~~成日刀反工,,,做死佢咩…係喎,,BEE仔又找工做LA~我又想同佢一齊做A~~>.<去餅仔個度做,一齊玩呀~~kaka~~play~~
前日睇中左個hello kitty袋仔,幾正,一陣去買,希望5好比其他買LA~~kaka~~死性不改~~

好想去唱k呀~~有成一個世紀無去唱k啦,初三個年個個星期刀去唱,好似5洗錢甘喎,但係而家呢,一年先唱得個一次,而且仲要無錢tim,so fuck…好想唱呀~~不過係要開開心心個隻喎~~kaka,,,唔…唉~~~悶死人啦~~快d上網就好la~~
好想睇叮噹呀~~我刀想試下著住d宮廷服,整個娃娃頭出街有咩feel,正爆,到時實無人敢同我出街je…

如果可以好似以前甘,一班F.D開開心心甘一齊出街,一齊唱K,一齊過節就好LA~~~困擾~~a~~~唔…don’ t repeat the last day. We need see the future. 唔唔~~~~;,....刀唔知自己係度打咩。朋友係一世架~~~好想可以xxxxx,,一齊去玩呀~~‘等我計下先:何馬,涼粉,貓,bee,吉,angel,餅,小蚊,s.m,Ivx,ck,x玲…以前去親唱k最少刀有12人呀~~~what 靠~~唔唔~~快d好反啦~~再次拉大隊去玩~~唉~又話去踏冰,踏到而家成幾個月刀未踏到…嗚...真係無隱呀~‘唯有等到何馬仔生日個時先可以有節目玩la~~唉,最好一陣出街比我拾到一百萬,到時我請fdfd去日本玩刀得呀‘~哈哈,一定la~~一陣我就有100萬架la,等我呀~~甘多位……

台長: 《 小貓 》
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文