24h購物| | PChome| 登入
2005-04-24 17:01:04| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

★☆傷★☆

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

★☆傷★☆

2005/3/26 (星期六) 復活節….. 3:22 p.m.

今天的我,一早起來便一直悶悶不樂,總覺得今天份外傷心。心情一直沉重,再加上那個討厭的家人(祖母)一早便和她那些所謂的好朋友上來打牌。好煩呀~~~原本以為可以同老公出街,無甘煩惱…but...佢話5舒服,明日先陪我出…
心情一直down下去……
不知為何,近來都控制不了自己的情緒,只有x手之後,身心才能平靜下來。以前每次x手我刀會告訴老公or朋友仔,可是後來發現告訴他們一點用處也沒有,反而換來一大堆的責備。受夠了,所以,由年頭至現在,XX無數次也沒有告訴他們,他們不會關心人,不會安慰人,只會問原因,責備我。而且一提起這個,老公便只會罵我,很辛苦,根本不會明白我。
近來發現,每當不開心時x手,心情便會好轉。也不知為什麼,近來除了聽disco外,便沒有再聽其他歌了,因為一聽DISCO歌,開大音響,心情便會舒暢,煩惱便可以短暫忘記…
好5舒服,今日無食過D咩,因為佢地除左打牌就咩刀5記得,連我地GE中午飯刀忘記左lu…好5開心呀~~‘好想有人係我隔離,聽我講野。我已經有成個星期刀無係屋企講過野la~~d度根本就5係我屋企,5想留係度。不過除左d度,我刀無地方可以去架la~~~反正bee刀5會為左我而放棄佢自己個屋企,我明架,因為佢有個幸福ge家,佢父母又恩愛,得閒又會同佢玩。反正佢就係5會放棄佢屋企同我一齊住la~~成日話咩驚佢家姐發現佢,罵佢xxxxx等等…但係dd刀係借口,根本就係無心去做。

//前幾日,有條女生日,佢條仔摺左一大瓶心心比條女。唔好以為心咋ma,有咩甘浪漫,但係佢總共摺左1028個心比條女,因為直到個條女生日個日為止,佢地識左1028日。//

其實無論係何時何地,只要你肯,你刀可以好浪漫,只係睇你有無心je。記得我因為好想要心心,就同bxx吵大架,我刀5知為咩。我只記得佢講左一句,浪漫刀5係d個時候la。真可笑,人其實每時每刻刀可以好浪漫,只係睇你肯5肯為你ge另一半去營造浪漫je。原來想要一樣野係錯架。

自前年之後,我就無一次生日係開心過,我5想再諗反d傷心事,但係,個一次ge生日已經係我心里造成一條深深ge傷口,即使再過多幾多個開心ge生日,刀填補5反歌個傷口架la。個日係要反學ge,又係同bxx第一次過我ge生日,但係佢就超差甘對,雖然之後佢刀同我say sorry 不過已經太遲la…我5會忘記個一次ge傷害。簡直係可笑。
我ge心痛又有誰能明白。咩刀無用…xxxxxxXx
唉,愈諗就愈down,不過無所謂la~~x手之後又咪係無事。
我5想再有人去關心我,因為比人傷害個種感覺係最好ge~~~傷心得多就5想再開心,刀慣la~~反而開心會令人難受。哼,佢可以同朋友傾計刀5理我,甘我仲甘xx做咩呢,好想做d會令佢好傷心ge野,好後悔ge野。
計落一年三百六十五日,基本上係得三百日係開心。
>.<好煩呀~~~~~~~~
如果想我好就請不要對我太好。
自己一個最好,,,無人可以傷害我。

─=─=──────===────==──
所有的片段彷彿是昨天, 記憶的傷口還在淌血.
我像孤獨的大海, 不知何去何從
世界雖大, 但仿彿沒有我容身之地
心靈上的傷痕是不會痊癒的, 只會隨著日子一天一天地重疊
今夜比任何日子都要冷, 比任何日子都要倦.
尋不回當天的 “暖”, 尋不回當天的 “甜”
生命並不是彭地結束, 而是鳴咽……
─=─=──────===────==──

台長: 《 小貓 》
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文