24h購物| | PChome| 登入
2005-05-28 02:52:29| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

早熟 ~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

爾冬陞又一力作 , 很好看, 真的真的很好看 , 明白到很多 , 爾冬陞每句對白都很有骨~ 很到 , 怎麼說呢 , 近幾年的幾套戲 , 一套比一套有深度, 每句對白都有教育意義~ 睇完後 , 決定開始儲番佢 d vcd , 即使不想面對那種感覺 , 依然想看多遍~ 頭先由薛凱琪決定墮胎開始 , 我就捉著熙熙的手 , 直至她下不了決心那刻 , 我才鬆一口氣 , 我比她更緊張 ! 電影中那白色的房間 , 銀色的器具 , 大慨是全套中最恐怖的~
爾冬陞總是把社會現實中的一面表露無遺 ,心靈弱小的我,每當看完他的戲 , 總是不禁在想 , 我真的適合當社工嗎 ? 假如薛凱琪是我的案主 , 我有能力幫她嗎 ? 我有自信令他們有一個比較好的經歷 . 至少房祖明不會比人打 ~
現實總是殘酷的 , 現在的年青人 , 或許包括我 , 做一件事確實不會想清楚 , 也不大計較後果 ~ 想起 <六樓後座> 中 , 有這樣的一段話 , 『青春是荒唐的, 是甜的, 是易碎的...』 , 而我倒覺得 , 大慨這段時間是用來犯錯的 , 人只有在這段時間 , 才可以沒有負擔 , 沒有後顧之優地去嘗試每一個錯 , 記下每個結果 , 大慨是因為知道, 背後還有家人 , 所以才安心去體驗無論對定錯的經歷~

************************************************************************
今天熙熙回港 , 好 sweet , 我下午已經去左搵佢 , 我地食完大家樂 , 不過個一間好難食 , 行 apm , 熙熙買左件幾靚既衫 ~ 比佢知道左我今季用左差唔多成 $ 2000 買衫 , 比佢哦左輪 , 其實比上季已經買少左啦 ~ 行過睇中左個 pc 袋 , 佢話下個月買比我 , 哈哈 , 好開心 , 雖然未買 , 但係佢講吓我都已經好開心 ~然後再去又一城睇戲 , 不過我諗我真係雨天寶寶 , 去行 apm 之前又落大雨 , 有遮都行唔到 >.<

搭地鐵經過 , 無意中發現 freddy 哥又做埋唔知咩野鄧麗君既導演 , 佢真係好忙哦~ 我幾時做左佢小戲迷架 ??? 哈哈 , 不過佢真係超正啦 ~

我想睇好戲量套 <忘了時間> , if 六月仲未搵到 job , 應該會自己一個去看吧 ~ 想嘗試一下獨立的茲味 ~呵呵 !

好多野想學 , but 估唔到娘親經濟封鎖 ~ poor ~ 要自己搵野做先有 $ 學 ~

to:好兄弟們
小丸 , 牙痛睇醫生啦 ~
jack , 頭痛食藥吧 , 唔好成日掛住傾電話唔瞓覺啦 ~

^^

台長: 幸福的公主
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文