24h購物| | PChome| 登入
2008-02-18 11:21:06| 人氣38| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

2.18

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

小盧仔....睇來我今次有排有得煩羅...琴晚我又穩左距地料...唔知有無同你講..阿健架身邊有一個朋友...系距番學期間曾經距的朋友笑人地個男仔同我架....(表達得唔咪好清楚.)上一次料我已經感覺到有少少問題架羅..未知今次真系出事...上一次距飲左好多陣時搏命同我講野..平時唔講野架嘛..點知今次一去到..次次阿健都系叫我坐距隔離架嘛...距一直都唔系度去左隔離台坐同距另外的朋友...阿健走陣時想拖緊我走..我已經唔俾架羅....(距跟住後面)距同另一個朋友去左廁所得我同阿健先出去嘛...就系甘發生左大鍋野羅....呵呵
對緊個阿健好似有一鍾玩架感覺...原來距又系牧羊座架..依同我講個個系射手座架喔...家嚇好似對野牧羊座的人有恐懼甘喔...

點知..一陣先送阿健番屋架...一陣得番我同距同另一個開車架朋友嘛..點知距上到去左我屋又倒番落體育館喔...我就自己行上去得羅..費事麻煩呀...點知距跟住落車話有野同我講...(你地叫我問人地點...點知..我先被人問左點先..你話死嘛...搞到依家唔可以穩距地料羅..唔好意思甘..煩死羅...)就系甘...唉..有排煩羅...距竟然琴晚仲同我講個句喔...:”有時的野系鍾意架就唔好錯過.錯過開就無架羅..”:一陣暈..當時...講到成一點半唔知講左乜就好激氣甘就走左羅....我好想暈..我鍾意阿健多的喔...點知距話距性格唔好架哇..不過我都覺得我倆個好難合得來...不過感覺始終都系感覺喔...對緊距無乜FEEL架咧...唉....搞到家嚇的關系甘..距話自動退出..搞到系要我退出...唉...我想料落去呀...盧盧...時機都未成熟....千奇唔好有逼我架一日呀..不要來..不要來....


唔好同距其他幾個講呀....同我講裏個又無樣..又無身材..得個份工資都叫可以架...想揀的點架???唔咪裏樣唔合心水就個樣唔夾...何家乜都唔知架哇..哈哈..知左實采我都傻...不過家嚇都系大家無得料...哈哈...


我只想慢慢一齊玩嚇..先再講這喔...點解要搞成甘架...出到來唔做情人就無朋友做嚇..夠現實...

台長: 柴柴
人氣(38) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

夜難靜
真系暈,睇唔系好明.
2008-02-18 21:35:03
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文