24h購物| | PChome| 登入
2007-06-12 17:05:45| 人氣21| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

        ~感悟!~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 今日打左个电话同旧中学吹左一吹水...距同我讲两个人的感情系需要用心去经营..世界上点会稳得到同你性格有十分夹架人架..梗系有唔同架啦.所以咪要用心去经营罗.仲要慢慢..一段感情亦系需要两个人去体谅对方,有时的野系对面需要的,可以原谅架尽量不要让条线成型...
 距同我讲距同距女朋友好好,我今次听到时不再觉得距只系热恋期间..因为这段时间在他们来讲都已经过去左罗.在他口中得知距两个都小心翼翼甘去一齐经营着里份情."既然选择左距,我就会对距一心一意."系距由一开始到现在都系同我讲着同一句说话.
 而距对我里段情架解释都系个一句"你当左距对你架爱系应该架"
可能我架错就系里度..
 经过琴晚:在场架人都唔明,都已经讲到好明点解大家仲系一齐..究竟是否我不肯放手.我对住距地好无奈..自己都无答案.就因为一句说话..我真系可以透彻到一点儿都不再相信距罗..无办法~@!
 连我问距我电话系咪采度充紧电时.距话系..我都会认为距睇唔到,自己再去望多一眼..
 甘样架情况..距好辛苦。我又无办法控制自己,分不清是他的错,还是我的错。只知已无法挽留~!

台長: 柴柴
人氣(21) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

盧盧
不要太悲哀```
人生總有高低起伏!
2007-06-27 22:52:07
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文