24h購物| | PChome| 登入
2004-11-12 18:58:14| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

22/10

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日放假,訓到十一點度啦!起身冇耐,呀媽又煩啦!
係咁鬧人,好似停唔到咁呀!我同家姐去煮飯,一心諗著快d煮好飯,
等佢地快d食完,快d返大陸!兩點度佢地就走啦!好開心!
家姐幫我扮靚,但唔係為左出街喎!係有興致咪扮下靚囉!
又幫我扎頭髮,又幫我茶捷毛液,茶到好靚嫁!又剪左d陰,
變左個類似煲頭既物體,都ok既!
唔知辛辛佢地會覺得點呢,最緊要唔好俾人笑啦!
之後又狂聽歌啦,六點幾整左d野食,食完先發覺原來d菜係冇洗過嫁!
好變態呀,一冇人管就連菜都唔記得洗呀!
食完睇碟,睇左《不一樣的爸爸》好感人呀!我睇到喊呀!
仲喊到好勁囉,收唔到聲呀!真係好好睇、好感人囉!
夜晚又睇電視啦,又狂食野啦!食到停唔到咁呀,一冇野做就想食野啦!
呀媽唔係度,兩點幾未訓都冇人理呀!

台長: 姬姬
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文