24h購物| | PChome| 登入
2006-07-11 23:53:20| 人氣247| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

这天-恳开心

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天,本来要训练嘎,但我无去..
就同D人出来玩.
首先约Donald在M记=,
点知撞倒只曾浩彬!!!!!
原来距来星之光整部P2..
之后,就一齐坐系度倾左好耐...
哈哈,只扑街仲系甘闲湿...
不过都好..有得倾!
同距..又玩茄酱...又讲笑..
好耐都无甘开心啦!!
我地踩Donald个头...搞到距无声出...

后尾..曾浩彬翻屋企...
我地就去煲烟..
点知,,坐坐下见到冯倩雯、杨海婷...
仲落埋雨添...
够钟.我地接人.
同阿李建俊去据屋企..

哈哈!我地落厨煮面面啊!
几好笑....后来,去接梁立志..
两个``好好笑...
话去买鞋,又话买点卡..
哈哈哈,
最终决定去打机...

跟住几个麻粒佬去到间黑吧..
仲要同个网管好熟甘..
我无言..
后来.我地抽QT、卡丁车
发夹我终于第一次完成并且第一吖!
据地好屎..连公路都输比我
我好劲吖...连续4次第一吖!!
哈哈哈哈..
我多玩竞速.5玩道具噶.
但好多人都系玩道具..
埃..我要加油努力...
升级!!!!!

今天好开心..
同据地一齐.无忧无虑.
可以大笑.可以吹水..
D人又大方.又好玩...
我好希望有D甘噶F吖..
埃...7中无噶.D读书人.乖(怪)人!!!!
79就好啦..好后悔无去哦..
呜呜~~~~

台長: ~楨孓。
人氣(247) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

范汶杰
我也叫范汶杰
很高兴认识你
做个朋友怎么样啊
2006-12-16 12:02:04
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文