24h購物| | PChome| 登入
2005-04-21 18:27:08| 人氣85| 回應0 | 上一篇

好快就升form4,好愁tim

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

轉眼間,就到左form3ge第3學期喇,下1/2年就要升form4,高年級同學!入可風個時,我都知道我係可風ge時間係好快過,但係我點都諗唔到係快到咁!個時我成日諗puipui,/wing yee,cham,fan係幾咁好,但而家我自己一d都唔想升form4!最掛住都係form2日日小息打波ge日子,個時我地7腸ge關係最好,最熟落,又唔會有其他人,仲有時夾雜住其他女排,真係好正.最正都係大家一齊投入咁打波,都唔跳做左幾多set ge體育,仲有智穎同connie,一齊仆落地救波.....form1都好開心,有劉慧芝教我打波,得閒有d靚女train下我地,同董泓藍藍佢地一齊比賽.....今日小息睇佢地打波,大家都冇變,tiffany 依然"吉pat"去救波,殺波依然係咁軟手軟腳,香依然係接殺波時對手叉左出去,tiffany同細晴依然係爭住執波,細晴下手依然係最好,carman都冇變到.....

台長: "炒 飯 也
人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文