24h購物| | PChome| 登入
2004-08-15 23:20:02| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我同助教係14/8‧10:25-15/8‧00:29 ge對話

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

A:喂,你係邊個呀?
B:你估下
A:你講lar
B:你係咪打ball架?
A:下,打咩波呀?
A:我唔明你問咩
B:排球
A:係呀
A:你係助教呀?
B:你又知既?
A:你叫mini做晴晴!!!!!
A:乜你咁架........
B:咩呀?
A:你info果個晴晴同學係咪我識果個?
B:唔係呀
A:冇野
A:BB俾我ICQ你GA?
B:我同佢同名
B:係呀,你唔想呀?
A:唔係,只不過....
A:唉..
B:仲咩呀?
A:你唔明架la......
A:你又叫bb呀?
B:唔係
我個名有個晴字
A:嚇死....
B:有咩咁會嚇得死你呀
A:如果你同bb同名,我地會叫你靚女b lo
B:咁俾面呀?
A:唔係俾面你
B:喂, 你星期五晚真係唔得閒呀?
A:做咩咁問
B:我出面有隊ball, 我見你咁高又打得幾好, 咪想叫你去打law
A:我都想去,但真係唔得閒
B:咁如果係星期六既早上or下午呢?
A:其實我ge時間唔容許我應付多一樣野
B:哦......算啦
等你得閒先law
A:你打左幾奈排球?
B:6,7年到啦
B::你呢?
B:你幾大呀?
A:3年
A:14
B:咁細個???
你打得幾好喎
A:唔算la
B:邊個教你打ball架?
A:小學亞sir教先
A:而家教練係校友
B:哦......女仔黎架?
A:係呀
A:不過玩左2年排總ge暑期班之後就覺得呢到對技術比較有幫助
B:咁你覺得教練同我教成點呀?
A:好pro lo 教我地d技術
教練就好狠
你就唔知la
B:我好善良架
B:睇我個樣就知啦
A:係呀係呀:'!
B:車....
A:講真,你問bb呀,蔡琪呀,何童曦呀,個d可能會好d
B:點解呢?
A:你教得佢地多d,佢地會俾到多d意見你
B:係咩?
你都覺得我教得佢地多d呀?
A:咁當然你比教練溫柔d......
係呀
佢地比較需要你教多d
B:唔.......你都幾識諗野架喎
A:唉,唔準話我老呀.....
A:你真係18呀?
B:係19
B::我今年19架啦, 不過未生日
A:都係姐....
估唔到你咁細wo
B:下?
我仲叫細呀, 你估我幾大架?
A:起碼21以上
B:wa.....
我個樣似咁老咩?
A:因為上年教我個miss都幾成熟
A:所以我先有個觀念覺我你有返咁上下
B:其實我仲未係一個正式既教練
A:都知架la.....我細佬話你第一堂代人就話自己係二打六
B:你細佬?
邊班架?
A:鄧少堅個暑期班lo
A:我知道果個班有個人話你教得幾好
B:哦......係呀, 果次個主教練突然call我去代佢, 所以有d不知所措
A:我個日臨尾20分鐘係到都見到你教得頭頭是道呀
B:我果日求其架ja 喎
A:係咩?(唔使答架)
你係咪想做教練?
B:係呀, 我鐘意見到人地有進步
A:所以你好俾心機教蔡琪,何童曦佢地
B:係呀, 我覺得佢地2個唔差, 不過係心散左d
A:岩,係學校d師姐同教練教得佢地都幾辛苦
A:(唔好話攸佢地知wo)
B:好
B:佢地個格好0岩打排球
A:點解呢?
B:我覺得佢地會仲有得高, 特別係蔡美琪, 佢0岩打中間
A:明白,
A:佢地都係miss精挑細選揀返黎架
A:係?
要挑選架?
A:係呀,我地學校排球風氣幾濃厚架,好多人想入
but個時除左睇技術最重要都係體能
佢地頂得順我地個變態miss d 體能好叻架la
B:哦....你地miss好注重體能架?
A:係呀,成日練到要死&痛到要死
B:咁咪會好少教技術方面d野law?
A:都有架
但佢會又練技術又練體能
多數體能就個個都要練
但技術唔係人人次次練波都有得練(我係指miss親自教)
B:哦....咁咪有d人會係技術方面冇乜進步law?
A:係呀
蔡琪佢地班form1咪係lo
B:哦.....
A:佢地之前進步得好好架
因為有一排唔多理佢地,加上佢地態度唔係咁好咪而家咁lo
B:點樣唔好法呀?
A:好進步囉
A:冇
B:我係指態度喎
A:散左好多,又唔聽d大ge話
我地隊波係"有大有細"架ma
同埋成日不求上進,又玩玩下等等
A:嘍,唔應我倖聲bye都好呀
B:對唔住law
A:唔駛對唔住,我睇下你係唔係到姐
A:咁而家係咪bye呀
A:係就出聲
B:係呀, 我要bye啦, 下次再講過
A:8


差d以為唔見左,嚇死我,所以我好辛苦咁copy1份上呢到,都搞左45分鐘左右喇
but睇返其實都冇咩特別=.=

台長: "炒 飯 也
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文