24h購物| | PChome| 登入
2004-05-26 14:47:46| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

佛誕~討厭

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

5駛返學,搞到冇左早會,見唔到佢lar
雖然我yesterday先話5想見到佢~
但係,我只不過5想係我5想見到佢ge時候撞到佢jei
我 好 掛 住 你
聽日又冇早會,唉!
但有週會wo!好野
我愛死可風lar
得閒又搞下週會~得閒又搞下活動入hall
搞到我成日都見到你~!
今日冇心機呀
本來想去唱k,但香又唔出得!
the most imporatant thing is :no money!
所以要係屋企溫書
就exam lar
要搏殺lar
但我淨係考到入3c就夠lar
好想見到你多d﹐但次次見到你你都做左d野好黑人憎
搞到我好失望low
你好曳呀
好想你乖d

我好想每日係學校可以係我預期中見到你
咁我可以笑下,興奮下,我就心滿意足架lar

台長: "炒 飯 也
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文