24h購物| | PChome| 登入
2005-07-17 02:11:20| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

07/14/05 之前暨巴比之晚裝(一)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

那是其中一套我很喜歡的晚裝~~
由巴比小姐演繹...

發生的事好多…
不過好多事都好似唔係好記得!

事件一
早前太后幫kama算了個紫微斗數…
一個來自溫室的少女知道自己會離一次婚…
就係為左唔知係咪事實既事而喊左一大餐…
瑪姬都無佢咁好氣, 都費事理佢…
同樣有機會離婚的Chloe 仲可惡…
佢話有錢就得…離幾次婚都無所謂… 依家d女仔真係現實!
可惜我唔知自己時辰八字… 我都好有興趣知道我會唔會離婚~

事件二
Stella 的來電… 很久沒見過她…
不知是不是一樣的肥~
她帶來一個 Sales coordinator/ Merchandiser 的職位….
條件不錯, 單是有14天大放假就已經開心死!
一個很好的機會… 想了很久… 可是給我自己放棄了…
介紹了寶小姐去interview…
點知佢激死左我~

事件三
rain年尾可能開個唱…
maggie小姐已內部預留了兩個400位

事件四
又食了隻死貓…
李先生好似好醒咁改了我出俾rosie的email
明明我話唔reasonable, 就俾佢改成 not make sense…
結果給rosie痛罵了一餐, 好似我好無禮貌咁…
都算…
李先生又好醒咁同我講…
“你呀! rosie果單野我幫你攪掂左喇…”
oh!?!?
什麼幫我攪掂左… 講得咁好聽!? 係幫我攪掂左!?!?
咁唔禮貌既用字係呀李生你打既…
之後就同個客say sorry話係claudia用字錯誤!?!?!?!?
俾客鬧就仲話幫我攪掂左問題…
你都好得wor… 唔好再cheap D????

事件五
米奇被安排去跟奧運單…
結果在太后強烈要求下…
米奇又回歸香港了…

事件六
越來越黑人憎的梁生…
一日比一日討厭…
電話幾乎已經沒有了…
天天msn來msn去…
我要終止這樣的溝通方式!!

事件七
北京之行… 明朗了點….
可是我其實唔係想去北京…
邊有人9月尾去北京咁怪架…
況且太后都唔知肯唔肯放咁多人走姐…
真係有d頭痛!

事件八
ERTF地下興趣小組…
好似好多人都唔知有呢個興趣小組
到底何解呢!? 真係不得而知…
我只係慶幸我是小組成員之一

事件九
云妮之事實簿…
區小姐弄得我有點兒…不知怎的

那天我在公司打日記時, 剛好有同事經過…
他們看到了婚紗照, 說了句不信我們同年…

唉! 說不出口的怪…
本來拍婚紗照就是件開心的事…
在日記中分享下亦好似無什大問題…
結果好似唔知點咁…
大概是我好似說得她老了點…
又或是可能是我錯誤地當了她是kama…
結果… 就是一團糟…!

事件十
我在goh失蹤了…
好像自四月開始… 就一直失蹤!
結果陸sir出了通緝令…
下次返隊我肯定死得好慘烈…

事件十一
其中一罐種了一個星期的罐頭花…
高一米多… 很恐怖!

事件十二
kama vs chris
kama無意中聽到chris講她壞話, 碰個正著…
因浮誇事件之開始…
之後他們二人幾乎每天都開戰…
沒想到阿ma可以這樣強…

唔記得咁多…
總之仲有好多事發生過

台長: Disguise
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文