24h購物| | PChome| 登入
2003-10-13 17:35:00| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

肥胖的理由

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

肥胖的理由
自升大學之後, 都沒有再瘦下來。因為平日實在太多野做, 一睇reading就非坐定定不可, 加上唔食左野先又唔夠精神做野。放假又中意玩, 一玩又會食野, 因為食野就係最實在既花錢方式, 唔會好似買左野咁空虛。

之後暑假去埋旅行番黎, 我都覺得自己已經肥得太多, 不過又唔捨得唔食野。Um…其實我都想減肥既…不過都要量力而為, 唔想好似之前減得咁辛苦。唔係到時阿哥, 阿爸又好憐惜咁對我。為 要靚係適當咁減肥係好重要, 不過條件係要有足夠既休息。Ah…點都好啦, 我本身就係容易肥, 我會多d做運動架喇~ 減唔到都可以健康d既~

台長: 伍主播
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文