24h購物| | PChome| 登入
2006-12-27 12:48:47| 人氣45| 回應0 | 上一篇

开心与感足``/

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



平安夜同圣诞节两日真系玩得好开心吖.``/
好多谢你地甘陪大B`/`
"叼毛"平安夜生日`.`
"肥德"又圣诞节生日``/
真系好巧合```撞正果两日喔``
"叼毛"生日会离场之后.``/
真系好多谢狮子仔你的陪伴我`/`
妈妈长期打电话叫我番屋K.
真系玩得好开心晤想甘早番屋K吖.
衰在大2日要番学`/`
虽然果晚玩晤得好耐.`/
但至少有人陪我倒数圣诞节`/```哈哈``
最后去左网吧打CS玩晤够10分钟就要番屋K鲁
不过无紧要吖.`你话过`中有下次陪大B去料.``来日方长喇.`/

"肥德"生日提早响果边搞.`
虽然我去唔到`/`
但系可以起圣诞我地几个人一齐陪你度过.``
我都好开心吖.``
晚修放学后.你发左条信息比我`.`
"多谢我令你起哩几年来一直无开心过今天终于开心番来鲁.`"
其实我早就同你讲过/`
即使再晤开心.当你面对开心嘎事之后就可以忘记晤开心嘎野
只系你无当我讲嘎话放响心到姐.``
今晚同你第一次影相.`
正系好高兴吖.`
都就快毕业喇.``/
如果大B抽到时间嘎话以后多多过去探望你哩只"肥野"喇```//
嘿嘿```

圣诞节晚上"狮子仔"又话番来陪我过`.`
不过你都挨左几晚.
我都晤会强逼你同我过喇/`
惟有响屋K乖乖地甘起屋K喇.````

圣诞礼物亦都收到唔少.`/`
真系好多谢你地喇.``
"晖晖"真系晤好意思吖.`
23号果晚要你到处稳大B姐姐/``
晤好怪大B姐姐无来到你个场同你庆祝```吖`
大B姐姐同左表妹去玩.
玩夜左.``晤敢上你果边
下次会抽多D时间陪你只野玩番够本架``
真系好多谢你份礼物.``
我真系好喜欢```

寻晚同"狮子仔"你讲左一个晚上嘎电话喇.``
真系感到晤知点样好.``
其实我早就晤应该出现````
曾经好努力甘捻过 .你有女朋友第一时间又叫我出`.`
甘样距会晤会吃我醋`.`
你总系讲话晤怕晤怕``
你地响两个月前分手了.`
我亦都感到万分过意晤去```/
响电话到你同我讲左好多好多野.`
你自己话晤清楚我响你心目中嘎地位系咩也地位~
姐姐?妹妹?朋友?......好多好多~
我嘎眼泪不停甘流出来```
真系好辛苦哟````
你讲嘎野真系太多令我意想不到```
实在太有道理喇.```
一直以来我都系料料料.`
从来无顾到其他人嘎心起到捻乜``
每次只后我教育你地嘎人.`
而自己每次都唔色教育自己`/`
但有时我觉得我教得好你哩班坏蛋.
我个心真系感到好高兴.````
因为你地太晤懂事````
依家觉得你大个左好多 `喇/``
每次出去.D人成日响你面前讲"大头菲"呢?
捻反起暑假你生日果一晚/`
我饮醉了``
呕了``/
肥锋走出来照顾我`/
你就大声甘讲"人的醉关你乜事喔`"
之后你嘎朋友响到同你讲番你果句."人的醉关你乜事喔`"
小心你条女吃醋吖`
捻番起来我系晤系夹起你地中间.`
搞到你地依家嘎结果搞到最后甘吖?

究竟我地应该用乜也关系出去料先晤比人误会呢?

台長: BBB
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文