24h購物| | PChome| 登入
2007-04-29 00:10:42| 人氣85| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

相见好,同住难~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同妹妹去行华强北 ,都兴奋,系铜锣湾对面的韩国料理食完饭后,就去作试满记甜品..个韩国料理由于收到报纸的吹捧,价钱系甘飙升,不过个裸体紫菜包饭真的好好食啊,已经卖到25蚊一份啦,先10件咋..个满记甜品糖水都唔错,不过始终都系许留山正点囖,不过满记的榴莲班戟就真系好正........
翻到屋企,其实都几开心噶,两个月都没翻啦喔..食完晚饭没几耐,岩想享受下天伦之乐,D姨妈姑姐就系甘来报到啦..郁闷啊........
甘都算啦,仲要踩过界,激起我把火...
点解你唔稳兼职啊?全世界的大学生都有野作噶喔?你的学校好多人稳到好好的工噶喔?因为我想稳轻松又赚钱的工囖..
点解唔使但稳份喔?稳到钱噶工咪得囖...甘噶话我依家唔读大学算啦,使咪读大学皆....
Damn it!!!点解你地要甘烦啊...点解你地甘中意叫我去作苦工啊???
Screw the damn累积社会经验,Screw the damn 人生履历,我觉得我唔需要作工都已经累积够啦,Thanks for all of you!!你地稔真系"良师益友"囖...
所谓相见好,同住难,因为阿妈依家五姐妹都住埋一起甘滞,最远都系10分钟步程咋,所以成日都会见到D亲戚,真系烦啊,作咩她地都会知,知就算啦,仲要施加品论,Damn It!!!
I Swear,我毕业经济条件一允许,即刻搬屋,有甘远搬甘远,最好成世都唔使点见面啊....
好烦啊她地,大噶细噶都系甘...
无力再讲啦,岩舌战一番啊,休息啦,听日约作啊锋食饭啊...

台長: Lin Bear
人氣(85) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: Mood |
此分類下一篇:西乡街之旅
此分類上一篇:Shock

squarefish
食神!你逃課啊??!
去左HK么?
2007-04-30 23:05:17
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文