24h購物| | PChome| 登入
2006-05-24 21:25:24| 人氣72| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

小心D咪好囉…

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

24/5 (Wed.)

今日去左希2頓果間小小戲院睇{鬼眼刑警}…
原本係老公要甲女所以睇架…我仲覺得港產鬼片一定係爛片…
點知套戲都嚇到我死呀…

由於果間戲院每日首場老人$10就可入場…
所以成場都係老人家多…
得我地係最後生…
我地前面係冇任何人架…
全部人坐哂系我後面…
睇緊鬼片…我成場都唔敢令轉頭望…望到d老人我仲驚啦…都唔知佢地係人係鬼呀…

之後有一幕我真係覺得好瘀好瘀!!!!瘀到無倫…
我琳後面所有人都會笑我…

話說有一幕講方中信第一次對鬼眼撞鬼…
個場面嚇到我同Perry都驚到即刻烏低哂…
之後我驚到個袋d野又倒哂出黎喎…
我肯定全場都聽到我地叫…(因為個場係超細既~)
跟住係鬼都嚇到我啦!
我手都扭斷架喇!!

小朋友…呢個故事教訓我地唔好再甲女喇!
會嚇親架!知嘛!

晚上系房,好地地食緊個草餅…
忘記左睇電話…以為有工搵我又聽左!
點知俾蔡小姐搵到我添…

唉…又唔願收線……shit…又要番學…

期待聽日……好待冇試過……






台長: Ada
人氣(72) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電影賞析(電影情報、觀後感、影評)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文