24h購物| | PChome| 登入
2005-07-27 18:37:11| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

去camp 的第一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

25/7 (Mon.)

班會camp來臨了…
1230:東涌地鐵站等……everyone was lated~
去到梅窩settle down先……間屋感覺都ok舒服喎…乾淨!
今日大部份時間都系屋裡面反…
有PSP同兩台麻雀……
麻雀都有分級架我地……advanced level既賭錢既…AS level既 just for fun...
我系呢兩日識多左……不過我都係唔會賭錢呢……蝕哂呀佢咁勁!

晚上到沙灘玩…
truth or dare ~ 噁心的!我琳起阿姜x陳伯個canada, 仲有家兒x阿謙肚池…
Killer ~ 好奸呀佢地 ~ 柏G always英年早逝…哈哈
糖痴豆 ~ 跑到痴肺呢!

之後今晚又通頂啦…成兩點幾至番渡假屋……排隊沖涼……有排等…
等既期間又過番我地頹廢既生活呢…打麻雀…隊啤…打機乜都有…
我頂唔順…好似第一晚俾我同阿迪最早訓呢…不過都成三四點喇…
小玉係位偉大的媽媽……佢真係好識照顧人呢…班長果然係班長…
煮面我地咁多人食……我系廳既梳化床訓覺…又幫我com被…拎褸、除眼鏡…
小玉媽媽~~~~~ 你真係好有安全感呀!
我系咁嘈既廳都訓得雀啦!
訓到六點凌又醒左……仲打緊機……真係勁呀唔悶既…
今晚我總共訓左三覺……一次比一次訓得辛苦囉~~

台長: Ada
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 運動體育(各種運動、運動情報、球迷會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文