24h購物| | PChome| 登入
2005-04-21 21:06:32| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

緋閒男女~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

20/4 (Wed.)

今日終於做左一年既CE Listening喇!勁簡單…
不過點解果時又唔識呢??唉~~~

又終於都present左我同柏芝個product喇,
柏芝喊住咁笑6搞到我都忍唔住笑啦!
個氣氛反應都唔錯,起碼吸引到audience既attention先啦!
不過present之前唔知點解真有d驚,我心跳加速緊!

History堂自修,Miss拎左個F.1仔黎我班溫書,
仲叫Eric教佢串字,我地果班就多左個名師呀!E Chan (因為有Eric Chan嘛!)

轉堂時我見到翁咪扮大肚,我同陳伯都覺得佢勁有媽咪feel喎!
係賢妻良母feel呀!^_^
個bb肯定係佢同佢既neighbour啦!阿謙囉……
呵呵,我地班越黎越多緋閒男女喇!
柏芝…Jam Jam…勁有'勁轟'啦!個board都寫划明哂啦!呵呵…
仲有翁咪&翻簡里安納度既阿謙!^_^

今日放學買左件衫子…
唉~始終睇唔arm短袖衫,最後又買左雞翼袖果d啦!
希望Sat.熱爆啦!

台長: Ada
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文