24h購物| | PChome| 登入
2002-05-04 22:05:17| 人氣145| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

3/5-4/5/02 "傾計日 & Puppy Land"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

3/5/02(星期五) "傾計日"

是日不錯,工作順利.收工ELAINE約了我飲o野傾計,我o地兩兄妹好耐無試過了,因此傾得十分開心,什麼也傾到.o黎緊16號我放假,我商約她一齊返黃鳳翎,但唔知佢得唔得閒,因為我妹妹是在醫院當護士的呢!她是一個很可愛的小小護士,有無男士想認識她呀......?
別了ELAINE,就匆匆的去了惠康買點零食,趕回中心去了,因為要做看更之餘,還要等待兩名"貴賓"呢!他們是誰?咪就係那隻飛鼠和個塊蕉皮囉!!他們日前終於遇到困擾他們的事呀!我和他們談了一晚...尤其那蕉皮,叫她不用什麼"Worry"呢,我想她該想通了...在這裡不講多啦,總之我就是支持你們的啦!!

4/5/02(星期六) "Puppy Land"

今日是短週,不用上班,但都一樣9點就醒o左,醒o左訓唔o番個隻......既然醒o左,就和媽媽早點出油麻地飲茶,因為我今日要去幫中心訂做旅行用的新旗呢!我們去的是我細細個就飲了不知N咁多次的倫敦酒樓,那兒有我不少小時候的回憶...我們一飲就成兩個鍾,因為要磨到阿媽夠鐘打牌為止呢!飲完茶,別了媽咪,就去訂旗了,本來想搵間新的做,但我最終都係揀o番"大地",老字號嘛!訂做完,就行o左落去"康田"睇模型,結果給我發現大陸出o左一盒"鄭和寶船"模型呀!可惜太貴呢!成四百幾蚊呀,我唔捨得買呀!兼且好大盒,買o左砌完都唔知放邊?睇完模型,就行過對面"集成"睇書,終於給我買到"傳記文學"雜誌了!還有買了幾本書添...不過用來買書的錢拍得注買隻"寶船"呢!!
買完書,行呀行,行到落旺角,目的地是雅蘭商場內的"Puppy Land",因為自從佢搬o左去那兒我都未去過呢!當我一入到去時...嘩!正呀!!比舊舖寬敞好多呢!我日後睇o野可以舒服d了!亦因為地方闊o左,我睇到唔捨得走呢!!我第一時間想到想搵埋阿怡o黎呀!我估阿怡該唔知"Puppy Land"搬到這兒呢!!我真係好想自己有一間咁o既舖頭,全店都是Snoopy的產品哦!士頭係哦,士頭婆就係阿怡......hoho!不過我想我們開陳列館會適合D呢!因為我同佢入o左貨返o黎可能唔捨得賣出去呢!!我逗留o左係那兒好耐呀!真的唔捨得走,但我知如果我再唔走,我實會買o野的,所以非走不可.離開了Puppy Land,見有點肚餓添!於是走落雅蘭的地牢睇睇有咩食,因為我從來都未去試過...落到去一睇,原來好多o野食o架!價錢仲好底添!hehe...日後同陳生出旺角又多個食飯選擇了!!食完o野,就搭81回沙田返歸了!
明日要去SQS退修營呀!真慘!!

台長: SnoopyJohn
人氣(145) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文