24h購物| | PChome| 登入
2002-05-03 00:23:55| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2/5/02 "15分+開心海洋公園+有希望"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

"15分"
前晚offline前,走進OU內聯網內,例行CHECK-CHECK成績那欄,當我看到AC162C的總成績時,終於給我見到有數字了,是寫注"PASS 4",PASS~呀,即係合格呀!好o野!!這是代表了自己努力取得成果之餘,另外就是代表了我不用重考呢!yeah!!現在我在OU已經取得15個學分啦!

"開心海洋公園"
昨天早上和媽媽食過麥噹噹後,我就懷著小學生去旅行般的心情,準時到了170總站集合.我們一行6人先頭步隊由沙田出發,最先去到海洋公園大門...當一落車就睇見...嘩!好多人呀,人山人海的,但我們沒有隨這人潮入內,因為我們還有人未到呢!我們10點幾到了正門,但結果要左等右等,到11點幾先有得入場,真氣結!
入了場,坐過纜車,我們一行12人就分成兩隊,一隊玩機動遊戲,一隊就齋遊覽.我參加那一隊?HEHE...當然是玩機動遊戲啦!我們這隊人最先玩的是"跳樓機",亦都係最好玩的一部.這部機真的好正,當由高處急速下降時,我感到有一種好似雀仔般輕飄飄的感覺,好輕好舒服...但可惜只得幾秒鐘呢!我真的想再玩多次o架!但我們是集體行動呀,所以沒有再來一次.玩完跳樓機,我們跟注就去了玩海盜船和過山車,唔知係咪跳樓機太正啦,玩完這兩個都唔覺得有咩o野,還有點感覺悶添!!
玩完這三樣,都成1點了,肚子開始叫了,所以我們去了食飯飯...食完o野,繼續去玩,但我們沒有玩機動遊戲啦,因為大家都已經玩得好倦呢!於是我們下午只是四圍睇o野,我們睇o左熊貓啦!亞馬遜之旅和雀鳥表演!而睇完雀鳥表演,亦是我們海洋公園之旅的尾聲了!
我們一行六人由雀鳥劇場行去麥噹噹準備等另一隊人時,給我遇到Miss Mok一家人呀!那時清楊仔正在"紐計"呢!所以我即時拿出我今天唯一的"戰利品---小狗公仔"來哄他.世界真係細小,咁都會撞到,所以我和Miss傾o左一陣計呢!傾完計,別過Miss,就行去麥噹噹回合大家.
到了6點9,人齊了,要離開海洋公園啦!我們別了骰仔男友和寶寶後,就往灣仔"滔香"進發,為肥瑤來一個歡送呢!我們在滔香坐o左一陣,阿婉和張生先後都到了,我們就開始食飯.今晚餐飯好底呀,食o左10碟o野都只係$870咋!味道都唔錯,最正呢就是有我最愛的"蘿蔔絲",竟然夜晚都食到,好好食哦~~
今日我們識了一位新朋友,她叫"地圖",是PINKY的同事呢!

"有希望"
今日下午請了半天假,和細佬出了旺角旺阿潔,傾有關層樓o既事,家姐初步同我o地講該無問題,只要上頭一批就可以了,如果真的攪得成,我們家庭的壓力就可以稍為減輕一點呢!所以真的希望能夠攪得成呀!!! 在此真的要再多謝家姐的幫忙呀!唔該晒妳阿家姐!!
同家姐傾完,就同細佬去食o的o野,行o左陣玩角才上學去,今晚的堂由科主任主持的,但效果都唔得好去邊呢......上完堂,要歸家了,因為實在太倦呢!我要去"交交豬"LU~~~~

台長: SnoopyJohn
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文