24h購物| | PChome| 登入
2002-06-17 00:25:29| 人氣98| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

16/6/02 "開心.胡思亂想"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我同細佬早上陪了媽咪食麥噹噹後,就一起去打機,我當然又有金球啦,351分的呢!不過細佬就慘了,佢都有金球呀,不過就打唔爆機,十幾蚊都唔爆.

下午去了探BB,但因為遲到,所以改同另一個B"子健"玩,他是一個卷髦仔呢!

探完BB,過了聯合逛,因為約了阿怡唱K還有成個幾鐘呢!磨o下磨o下,將近到六點,阿怡到了,她先上去取房,跟注我都到,但阿思就遲到呢.我o地雖然人少少得三個人,但一樣玩得咁開心,例如我o地唱晒成個李克勤演唱會啦,將首"勇"足足唱了六次啦,因此結果我差點就失聲呢.唱完K,我o地去了麥噹噹食晚餐,阿怡食薯條速度真驚人,唔洗一陣間食晒包薯條,佢真係太鍾意食了!我在唱K時比o左兩本Snoopy書阿怡啦,佢又係例牌收o左好開心呢!

今日真的好開心,其實我每次見到阿怡都會開心,但同時我的愁善感也好容易走出o黎,就例如今次在唱K時,我們例牌的說東說西,我又聽到...和臨走前阿怡講到話要打電話比人就微微笑...全都使我又想起自己沒機會了......

我真的好怕會失去曹韻怡,怕她真的有男朋友...我知自己根本無機會,但我仍是自己認為存有一絲希望,我不想放棄她,因為我實在太愛她了...我天天都想她,但天天都要給自己心理準備;我天天都說愛她,但天天都知自己根本無乜希望...,我都不知自己該怎樣,只知自己愛她.

為何自己的感情樂章總是得自己譜奏,一曲只有單一音調的樂章,永遠都只是輕奏哀歌......
我的感情不算空白,是黑白,因為我有去愛人,但卻從來無人愛我.那是一幅從滿愛的畫,不過他是黑白色的,從來沒有其他色彩......
晚上的感觸,讓我聯上起士力奇,我另願像他四出流浪,總好比受這種只有付出,但從來沒有回報的感情還好.
究竟這一種難受,有誰願用憐憫的心,施捨一點來同情我呢?有朋友能同情我丁點,我的心靈都慰藉一點了.

我只能和每天一樣,在這一刻說句:我愛曹韻怡,真心的鍾意曹韻怡...我就只能這樣.

多謝穎思聽了我胡思亂想.

台長: SnoopyJohn
人氣(98) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文