24h購物| | PChome| 登入
2002-06-15 22:49:49| 人氣188| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

15/6/02 "英格蘭入八強了"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係端午節,祝大家端午節快樂!

一早起身,落街時淋o左幾滴"龍舟水",希望有運行啦,點知真係有喎,行大運個隻添.事原係我同細佬陪媽咪去食麥噹噹的,但點知沙田舉辦龍舟賽事,巴士線改道,我o地無向新城市落車,結果就車o左去沙角個邊先有得落,而且係運路行添!你話係咪"行大運"?去o左沙角,那麼只好改飲茶,但弟弟就十分失望了!

飲完茶,買埋Å,就搭車返屋企,開始忙碌預備今晚做節的晚餐.今晚我家十分熱鬧呀!o黎o左好多人,包括舅父婆婆佢地啦,來做節兼睇波,細佬同學和表姐佢地呢,就o黎齋睇波!我今晚十分專制呀,一定要個個支持我o地o既英格蘭,結果係...當然係我o地英格蘭贏啦!大勝3:0添呀!其中兩球係我o地利物浦的奧雲同希斯基入o既呢!Yeah!!!Easy England~~Easy Liverpool~~!!我o地英格蘭進級八強啦!!

今晚知道o左兩樣o野呀!第一樣呢,就係原來我表妹現在讀的中學,就係小燊九月開始教個間呢!小燊負責該校中三的中文科,而我表妹九月就升中三...哈哈,世界真係細小呢!我表妹想問我料呀!hehe,但我只係肯講小燊個名佢知,不過我表妹唔信小燊的全名真係咁趣緻呢!表妹還想睇小燊o既相添,不過...我當然唔比啦!除非佢這個暑假令得我開心啦!

而第二樣知o既呢!係同阿怡有關o架!事原係我剛才比電話阿怡,約佢聽晚去唱K,對話中佢話唱K要有波睇,我聽到都嚇一跳,原來阿怡都鍾意睇o既呢!而且同我一樣都係鍾意英格蘭的呢!佢話一直都無得睇呀!如果我早D知,之前幾場和今晚個場都叫埋阿怡o黎我屋企一齊睇啦!可惜下場八強賽事在星期五下午舉行,那麼我要盼望英格蘭入四強才約到阿怡一齊睇了!不過明晚唱K兼睇波時,我可以約o下阿怡,問佢其他隊賽事睇唔睇呢!我以後又多個約阿怡的機會了!Yeah~~~~!(^_^)

不過明晚少人呀!可能只有我同阿怡和阿思,所以...我想搵埋思詠和穎思,不過我又怕大家唔識會有冷場呢....!

家姐(阿潔)後天就去泰國旅行了,祝她和阿洪玩得開心D,一路順風呢!

*修正:昨天要多謝問候的是"穎思"呢!SORRY穎思,打錯妳個名!(:P)

台長: SnoopyJohn
人氣(188) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文