24h購物| | PChome| 登入
2004-09-04 22:43:31| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

t-party聚會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日是t-party的聚會呀!!12點幾出到art centre兜個白鴒轉(其實都唔知點解要去...不過唔去又會好掛住art centre喎...好奇怪呀!!)之後搭地鐵落銅鑼灣地鐵站,等他們一起上cozy啦...最好笑是有些人我之前是未見過的,所以就你眼望我眼,希望能在大家的眼神接觸當中交流到:'你係唔係t-party呀??'...(好好笑!!!)之後他們說下次要拿著本'采湳'做記認了!!!今日整個下午都過得好開心呀...起初我們都是正經經地討論網站進度的(他們很正經,其實只得我一個知知喳喳地發表謬論)之後還定好了每個月的第一個星期六是t-party的成員聚會日呀!!還有估不到會......(好開心,原來被人認同是這麼好受...)4點ida就要走了...剩下我們自己小組討論,令到本來已經high high地的我,更加out of control,高16度的聲線重出江湖!!!還叫了pauline替我訂飛看'邊城'呢!!又說遲些一起看'旋轉270度'和'找個人和我上火星'...哈哈...好呀好呀,終於有人陪我睇drama喇...good!!!

台長: 蔡小姐
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文