24h購物| | PChome| 登入
2005-11-29 23:44:55| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

…有d唔認得自己lu....哈哈…

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢幾日..

做左樣我以前唔會做既野..

近排無聊得滯...跟家寶上左yahoo識人..

勁無奈囉...家寶都話我勁..

每日肯定有3個男仔sd msg俾我..

呢2日仲勁....4個...一.一"

不過有d好無聊..都傻傻地...

我理都無理...

不過有2個都好似幾好咁...

我終於覆左佢地..哈...

以前我一定唔會..

因為...

有男朋友ma..哈哈

依家...

唔係寂寞既...只係...開始好悶.

開始諗...

人地都可以拍成十幾次..我唔信我唔得囉..

講真我又唔係差...

小舜舜講得岩.."唔係人地唔要你..而係你唔要人"

諗返...要拍一次拖有幾難姐?

差在我會唔會認真姐...

我肯say yes..我肯去玩..我肯去背叛..我肯去講大話..我肯去做第三者..

只要我肯..

我依家唔止得兩個囉..

我係要玩...一個月我都可以有4條所謂既"仔"..

溝條仔姐..有幾難..



哈哈...我傻左..

我都係一時意氣用事姐...

我玩唔起..都唔想玩..

好明顯我發緊脾氣囉..所以咁粗俗..

發晒脾氣囉好明顯...中意呀..點丫..

發咩脾氣?

點解要做傻仔?

哈哈...

抵b

台長: …缺月…
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文