24h購物| | PChome| 登入
2004-11-28 16:48:07| 人氣95| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

美麗人生

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

可能太多野要做了,完全唔記得左打日記咁濟.
亦都因為生活太平淡了,返學放學返教會日日差不多....

~~15/11~~
歌唱比賽初賽,有幾位參賽者唱得好好,有d就玩下性質了,.我負責播碟,3點到8點幾不斷換碟play 碟冇停過law~!我都估不到自己可以咁.
近幾次開會有d "頹",希望到做野同決賽當日大家都能全力以付la~!

~~24/11~~
唔洗返學,同左好,娜,嘉輝,翹唱k lunch~勁抵:唱左5 hrs.唱到12點左右,翹先上堂,過左陣亞好都去左pak骨,但佢地都返來我地仲有得唱law~~勁誇.
之後我地回母校,想搵miss wong and lau,佢地都忙著練朗誦,但miss wong都出來傾左陣,又同dousset傾左陣,真係好難講個不停,始終語言不通,我已盡量講多d,之後冇la~!hea左陣又去食tea~~非常有價值的一天.
晚上都karman icq傾計,佢話我講左d好有教育意義的野,唔通我又成長左.其實我真係咁諗:))karman問我返到中學有冇好懷念,.我可以話冇law~~我話返到去已有一種這地方不再屬於我的感覺了,縱然以前係度有過好快樂和難忘的回憶,但人始終係不斷到不同的環境生活,過去始終係過去,放在心中回味便夠了,不用留戀ja~!

。終於完成一份project la~!!我,rayanne,maggie都係互相幫助,分擔的好組員,thx god la~~

。勁"美麗人生"law~
星期五在聯合祟拜獻詩,算不錯,大家都餓著肚子去祟拜,完左就去廟街食bo仔飯,好抵ga~!之後星期日teen 彼goal獻詩又係唱同一首歌,我唔洗唱,但我要帶住d團友們練習,真係驚自己冇料ga~!到唱前真係驚驚地ga~~好彩大家表現不錯,願神悅納la~!

。煩緊一個好複雜的問題,面對決擇時,點先知神想我點呢<_>我想搵一個會好明白這處境的人比d意見我ar~!可以嗎?

台長: 尚未設定
人氣(95) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文