24h購物| | PChome| 登入
2004-08-13 12:27:50| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

峰迴路轉

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第一次面對人生中重要的決擇,真係宜家先明白咩叫”囉囉孿”!!
事情唔係咁簡單,jupas有Poly飲食HD的 offer,是我的第22個choice,初時想既然同是HD,咁我何不讀一個較有興趣的課程~~ive的時裝形象設計。好多朋友都覺得我好似有讀design的天份,但關鍵就在於poly要一兩日內註冊,要$5000的,而ive HD 要20號才公佈結果,我諗得好清楚,我讀書不是為了讀多幾年免得咁早出來做野,而係為自己將來的職業打好基礎(好成熟喲!!)所以我本來唔打算報poly了,等20 號的ive,一直相信著中七點會唔收的我,波瀾便起來了,一位同學告訴我可能ive要睇CE有冇收arts,我冇的話可能會冇offer,卉妍都問左d ive 的friends,的確有人冇arts底都入到,但唔知佔幾多成law~!大家都唔想我博而到時兩船唔到岸,所以最後我都趕得切報返Poly,我真係唔想因為我一時堅決而咩都冇,我父母會好失望的。

宜家米已成炊了,我唔會shine爸的$5000,即使ive真係收我,我仍然會讀poly~!我相信飲食也會好玩的,同埋神安排得我讀,一定有其用意的。其實當中仲有好多巧妙野,這一切都是神奇妙的作為,遲d再同大家分享下~~!!

台長: 尚未設定
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文