24h購物| | PChome| 登入
2004-07-06 12:27:22| 人氣184| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

就到了,但.......重咁呀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

3/7星期六,rockin第一次接屯門既露天band show and唔知係乜既集會,又有雨,價錢又小,得個做字,重燒左隻喇叭,不過都有強哥幫手,強仔and FD,人棍,康仔,幫拖,唔係都幾係,個日一去到就set up,唔知點解一開始就大鑊冇聲,好在我即拔去power amp既電源,災難先冇發生,為有用其他借回來既喇叭頂住,再用另一個power amp頂上,唔要地MON,ok左就慢慢攪,點知支冇線咪又壞了,好彩有幾支有線,強仔隊band在雨中玩band,哈哈好正,就咁飲下酒,食下煙..就攪惦.
講番rockin 16號個show,唉重未有心去練,好down,叫班友仔去買飛,重慘過叫佢去伊拉克,有D話去玩但又唔見影,有D小氣又大我,依個又咁,過個又咁,我一把年紀,你地重唔知我既苦處,火都離,人事關係永遠都有啦,有邊個話自已冇錯,永遠都會轉動,睇幾時轉到你,你要識用人際關係攪好佢嘛,個個我都唔想理,我肥佬都有比人唱啦,話我咁都溝,又話我乜,又話我乜,你地講我過時又有冇想下我既感受,講起都興,PK連我都話,冇大冇細,講真我係你就PK,再者我每日比人fuck既次數多個任何一個人,你又唔好見我西口西面,清者自清,唔好再小事化大,你地唔開心就搵我講,我唔開心就搵邊個講?我都想左幾晚,rockin再係咁,我都想比左人就算,我攪左咁耐,冇得益過,只有係付出我既金錢,時間,一身債,我每次出去做音響,得一個人,好像蘭保咁,要搬,抬,比人小,又熱,時間長,得幾舊水又時重冇得比,你地係rockin就哈哈哈,我唔係你地個老豆,但我比你地個老豆還老豆,拖會費,唔關電,玩到深夜唔走,冇里頭又番去玩到天光,有band唔夾係度玩,比看更投訴,我都冇出個一句聲,點解?.....依家再攪rockin都好冇意思,如果再走回舊路意見又多,重新開始個就又話我偏心,家樂話得ARM,當初做壞左,依家就好難再攪.....
最後個三周年半band show完了,我會大整噸,邊個唔中意都冇辦法,要rockin生存就要改革,唉...你地幾時先會長大..

台長: bass chung
人氣(184) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電視賞析(綜藝、戲劇、影集、節目)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文