24h購物| | PChome| 登入
2007-05-22 16:22:00| 人氣1,064| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

【歌詞】When You’re Gone









When You’re Gone

自你離開後

I always needed time on my own
 
我總是需要時間,讓自己好過些。


I never thought I’d need you there when I cried
 
我從來不奢望你會在我哭泣時陪在我身旁。


And the days feel like years
 
但當我孤獨一人時,


when I’m alone
 
我度日如年。
And the bed where you lie 

雙人床的另一半,


is made up on your side 

還為你留著。


When you walk away 

當你走遠時,


I count the steps that you take 

我數著你離開時的腳步。


Do you see how much I need you right now?
 
此時此刻,你瞭解我有多需要你嗎?


When you’re gone 

自你離開後,


The pieces of my heart are missing you 

我破碎的心仍思念著你。


When you’re gone 

自你離開後,


The face I came to know is missing too 

我還惦記著你的面容。


When you’re gone 

自你離開後,


The words I need to hear to always get me through the day
 
是你的隻字片語,支持我走過這些日子,


And make it OK
 
並讓我的心情好過一些。


I miss you
 
我好想你。




I never felt this way before
 
這是我前所未有的感覺,


Everything that I do 

我所做的每一件事,


reminds me of you
 
再再提醒我,你不在身邊。


And the clothes you left 

而這些你留下的衣服,


They’re lying on the floor 

它們放在地上,


And they smell just like you
 
而它們有你身上的味道。


I love the things that you do 

我愛你做的每一件事。




We were made for each other 

我們是天作之合,


I’ll keep forever 

我會守住永恆,


I know we were
 
如同以往。




All I ever wanted was for you to know
 
我只想讓你知道,


Everything I do I give you my heart and soul
 
我所付出的一切,都出自於我的真心和靈魂。


I can hardly breathe I need to feel you’re here with me.
 
我幾乎無法呼吸,我需要你就在我身旁的感覺。









紫月廢言:哇哈哈!段考過啦~開心至極!!而且小報台一週歲就要來啦!大家要好好慶祝嘎~(炸)(眾:跟歌詞無關嘛.....="=)

喔喔!!紫月又聽到這首還不錯聽,真的很讚喔!!>W

台長: 紫月
人氣(1,064) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 消費情報(網拍、網購、買賣) | 個人分類: 歌詞系列 (持續更新) |
此分類下一篇:【歌詞】艾薇兒-Keep Holding On
此分類上一篇:【歌詞】Girlfriend

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文