24h購物| | PChome| 登入
2003-09-22 12:40:37| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

與IVE同學的飯局

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呵呵…星期六返o左公司ot,做到六點半左右啦,約o左IVE o的同學食飯,本來打算去鵝頸橋底間Fat Angelo食架,不過我o地約o左o係times square等,行下行下就去o左sogo,之後esther又話jp都有間Steask House都幾好,仲平o的o添,咁我o地最後就決定近近o地,又平平o地,去o左jp o個間囉!

因為阿mid要睇舞蹈表演,要晏o的至到,於是我o地五個(Esther, 阿Man, Katherine, 阿英同我)就上o左去先,叫o左個”芝士加芝士”哈哈,其實係煙肉薯條加芝士,但Esther口快快講錯o左,哈哈…仲有就係凱撒沙律、意式海鮮意粉同一個雞肉配牛肋骨,到阿mid都o黎埋就叫多個帶子配長多士咁上下o既o野,仲有一個凍蝦,但唔知咩名堂!好好味呀,仲食到好飽o添呀,而有o的drinks 仲可以refill o添o架,得閒同你去食o丫!我知……要減肥丫麻,一次半次咁多啦,我好耐無同佢o地見面喇,開心就食多少少啦…:p

好開心呀,大家有講有笑,講下近況、講下以前學校生活,笑得好大聲呀,無晒儀態呀,嘻嘻!仲有呀,原來有幾個都有報夜校,仲要同我同一科、同一間學院呀,開心死啦,不過唔同班,而我今晚就打算要求轉班,轉去A班,到時就可以同Esther, Au Yee一班囉,呵呵!

食完飯就同Esther, 阿Man去睇大丈夫囉,有買一送一,三個人睇都係每人卅七蚊,十一點半場,真係幾好笑o既,不過我都留意到有o的人覺得唔好笑囉,咁呢o的觀點與角度o既o野,真係好難迎合晒所有人喎…

台長: 泥土星
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文