24h購物| | PChome| 登入
2003-09-16 10:19:08| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我的減肥大計

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

你知道o麻?我細個好瘦o架,小學時候成日紮紮跳喎,所以真係可以用窈窕o黎形容呀,但係到o左中一、二開始,一o黎運動量少o左,二o黎自己開始唔停咁食零食,可以日日放學去OK買四球雪糕,搞到肥開就一發不可收拾喇!>x<

而我最肥o既時候就係中五會考o個段時間,差唔多成一百三十磅呀,死唔死,我又唔係高喎,得o個五尺三左右,成雙豬咁!>x<

到中六、中七係就係瘦返少少,但係都係扒中極品啦,又唔會打扮喎,成個肥師奶咁呀,唉…唔好提喇…!

畢業之後呢幾年雖然都脫離o左豬扒o既陰影,但係都係肥o左o的,其實我o係飲食習慣方面都改o左好多,差唔多都戒晒零食,係偶然一次半次過下口癮囉!:p

而我最近開始節食,同埋日日做運動,早睡早起,因為俾貓貓朋友話我生活無規律,咁諗落又係o既,所以要好好咁培養返一個好o既生活習慣!

我而家朝朝都會好早起身做運動,都係一o的針對手臂呀,腳呀同腰o既熱身運動,之後就原地跑三十分鐘!做完運動出身汗,沖埋個涼,成個人精神晒!爽呀!^_^

而係食方面呢…早餐就一碗牛奶麥條(都係麥皮o個類啦),晏晝就烚菜囉,塞爆個飯盒o架都,如果嫌無肉都可以加幾片o既,一係就加隻烚蛋走黃囉…夜晚就可以豐富o的喇,食返正餐,不過都要盡量少油少肉,多菜多營養為主!呵呵

唔~~差唔多一個禮拜,我無磅過有無輕到呀,一過就覺得自己瘦o左少少咁啦,咁著衫著褲都Feel都o架o麻…^o^

大家俾多個多月時間我啦,希望到時真係成功啦,其實我目標係減十五磅左右啦,太瘦我又覺得唔係咁好…:p

台長: 泥土星
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文