24h購物| | PChome| 登入
2005-01-14 00:55:36| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

脫胎換骨的機會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我唔想起床,因為凍凍地
兩點鐘起身…
搞到三點,去sham shui po交form,

買電話咭,MP3 player
MP3買左部四四方黑箱仔,ok型
電話咭號碼:63599596
有興趣就抄下,但係我通常都唔開機…

跟住番基地….門鎖了
走去125見到kit同Davidson
整logo,
Davidson畫左好多款….好有毅力!
跟住D人問我GPA,
我心諗:唉~~成個sem死左咁款,做野有頭無尾,哪會高分?….
我都唔想睇
之後都睇左…..
叫做好彩咋…因為
CAID拉分,其他真係好普通….
之後無CAID啦…..無彩碰勒….

離開polyu前往麥記途中
有人忽然攔住我,
我初時當佢係派傳單個d人,但又幾型,似artist
佢話佢係D8既職員,
見我個樣肆正(哈哈@@),想找我去interview拍廣告wor…
佢仲隊張咭片俾我….
嘩,嚇傻左我呀…

因為,
我自問無咁高檔及開放….
.識我的人都知我係個點ge人….
at least,一個性格孤僻內向,思想保守的人,…

我在巴士上握著卡片發夢,
主要是想:
這條路是如何??會否改變自已??變成如何??
這是脫胎換骨的機會嗎??

因為我太想改變自已,
….這可能是個機會…,但
越想越複雜,因為
又好似好離譜…找我??!笑死人咩…有咩可能
但我覺得好複雜…...這類artist的生涯,總之係煩,不太想
anyway,interview only,又唔係真係搵我,唔好發夢!!
看定d先啦.....(http://www.d8.com.hk)
(13/1/05)

台長: 尚未設定
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文