24h購物| | PChome| 登入
2004-03-17 12:36:10| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唔多開心既一天~15 MAR

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日考art啦~~勁驚!!!又唔知果間死人學校係邊?!激死啦~
只好搭taxi去O羅!!
等入禮堂果陣,低B妹打俾我話俾我聽畫D好核突既野,跟住我一睇!!!頂!~!畫飽魚擦,仲X茜!!我想喊!!~又要畫D一條條既野!!!點解要play me~?

我一度畫,一度勁驚唔夠時間!唉~~我知實拎唔到A ga la!好無信心!!講真唔係咁夠時間~我帶左既木顏色都未用過!!同埋我D野周圍好似圍左條白邊咁!!
唉~~升f.6既機會率又減低~
跟住坐我隔離個男仔好搞笑!舉手問D呀sir可唔可以幫張畫影相,我個心係度勁講得啦!得啦!幫我影埋丫ma!!E........都係唔得!!

跟住一路行去搭車係激眼訓!坐左三個幾鐘,好鬼辛苦!!
跟住返到屋企滿心歡喜咁諗住部新電話叉完電用得,好開心啦!跟住唔知做咩開到機,又打到出去,但係無畫面!!頂~!!~﹙今日呢個‘頂’出現既次數都幾頻密!﹚你唔係ma~未用過你就壞左!!唉~好想死~拎唔到A+用唔到機。激down~唔係咁橙ma?!

跟住我媽咪打黎,唉~!!打親黎都無好野!!!~佢又唔知做咩無晒$$,叫我俾$200佢先wor!!頂~!!~人地買左銀包邊有$$$O者!!我得$250,你叫我得$50點過呀呢個禮拜!!頂~!!~死性不改!!宜家先至十幾號咋!你D$$用左去邊呀!?好過份~又咁樣!!
我真係好嬲!!好似一生完日,全部煩野走晒出黎咁!!唉~放過我啦!!
而且我好嬲佢點解又唔知點整到無晒錢O羅!!都唔知邊個話以後唔會!!
我覺得寫日記真係好好,可以將D唔開心發洩出黎!同朋友講,叫人地唔知安慰你好,定係同你一齊鬧呀媽好!又唔駛煩住人地!

跟住媽咪黎到我俾左$150佢,跟住唔鬼睬佢,傾咩計O者!!無心情!!又搞到我激煩,計極都計唔到條數!!頂~走啦!!係度做咩O者!!唉~~跟住佢都無癮走左!!
跟住我唔知做咩喊!可能太嬲~跟住我忍唔住打俾gel,不過原來佢仲慘!!佢本染左藍色high light,好靚!跟住洗多幾次頭就掉晒D色變左白色!跟住佢重複重複咁染,跟住宜家藍色變左黑色!!佢D頭搞到長左幾吋!咁都好啦!我勁驚佢掉頭髮tim ar!!跟住我同佢傾緊電話個陣,佢係又又又無帶鎖匙,要坐係後樓梯個度!!好慘呀佢!!好啦~我無唔開心拿!!

跟住我出門口搭車去屯門,因為約左icy,gel,nina食飯!跟住唔知做咩我竟然半個鐘就去到屯門!!傻架!平時唔係成粒鐘架咩!?頂~~
跟住自已周圍行左個圈,激悶!跟住都係行返過去等!跟住企係度發夢!!nina行過都睇唔到!!好低B~
跟住無耐gel黎到左啦!!icy大家姐仲未黎!跟住nina話走啦!!跟住nina又打俾icy話佢遲D先到呃鬼佢,icy仲話返nina次次打俾佢都係要遲到wor!!激鬼死!~

跟住我地搭taxi,佢地搵頂hat傘住唔俾我睇去邊!!我都估到啦,佢地企係果度等車!我有無咁豬呀!?跟住佢地好似綁架我咁,我係咁掙扎!!激嘈呀我地,搞到個司機怒啤我地,又嘆晒氣wor!勁搞笑!~
跟住又去香辣屋食野,奇實我麻麻地ga咋~~
跟住食野個陣,有D悶~唔知點解,連大家姐都無講野!
跟住俾$$$個陣激唔想俾,因為我得返$100,宜家又斬我一野,我會死架!!E...gel gel又唔醒水幫我俾埋,明知人山窮水盡!唉~
又得返$40,好耐未過仲個銀包咁空啦~
好灰~

跟住我地又搭返taxi返市中心,因為我要整電話,搞左差唔多成個鐘,跟住又話聽日至拎得!!頂~駛唔駛咁灰呀?
跟住我地四個去坐公園傾計,icy成日扮其他人果D樣好搞笑~笑死我!
跟住就返屋企!~

台長: kaman
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文