24h購物| | PChome| 登入
2004-03-15 01:07:00| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

HAPPY BIRTHDAY TO ME~14 MAR

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈~~今日係3月14~3月14哦~~
今日係白色情人節!!相信好多人都知!但今日都係我18歲生日!!!呵呵~~變死老野啦!!!
激死人啦~今日我爹D話我妹妹大個果陣,我都三十幾歲啦!!頂!!唔要呀~~激老WOR!!

今日特登早D去屯門同爹D飲茶,食得好小野~因為我次次飲完茶都好急屎呀!!!E......煩鬼煩!!跟住嘉熙今日係咁跟我,係咁不停講野!!好頭暈呀俾佢搞到!!!
跟住同爹D睇MOBILE PHONE,因為佢話送俾我做禮物GA MA~跟住睇左好耐,跟住係百老匯買左一部MOTOROLA,仲送左阿童木杯杯~好靚GA MA~!!

跟住搭車去荃灣搵KA MING,我地再一齊搭車去金鐘。跟住係UA買TICKET睇◆THE SCHOOL OF ROCK◆~哈哈~~我點可以唔睇GA~我係ROCK首領GA MA!!!呵呵~好期待呀!!想睇好耐LU~
跟住仲有成個半鐘,我地就周圍行下!!跟住行行下,我撞到我個HANDSOME表哥呀!!好HANDSOME呀!!睇下佢........睇下KA MING.....M..M..M...M.M..M.M..都係一樣咁靚仔....掛..??

跟住我地入左一間好HIGH CLASS既書店,嘩~完部都係英文書黎架!!!我地睇D英文雜誌睇到勁開心呀!!有一本係講ROCK、PUNK既樂隊GA MA,嘩!!佢地DLOOK真係........GOOD丫~KAKAKAKAKA~我發覺外國D雜誌真係好好睇~真係勁想買本黎學英文呀!!哈哈~
跟住都仲有好耐先開場,我地去仙跡岩飯野!!果度個四眼侍應傻下傻下,係咁落錯單!搞到我地好似麻煩客人咁~哎呀呀!!

跟住睇啦~睇戲啦~
好好睇呀!!好ROCK呀!!個死肥佬好正、好搞笑O羅!跟住D小朋友又做好好WOR~尤其打DRUM果個死O靚仔呀!!好串~好型~好靚仔WOR~COOL呀!!!好搞笑GA MA~尾場果度仲幾TOUCHING架!!!有少少眼濕濕TIM~仲全場拍手TIM AR!!好正呀!!!

跟住我地去左尖沙咀,去WESTWOOD個專門店。我地一人俾一半$$買左個WESTWOOD銀包,好肉痛TIM~痛死啦!!!跟住我去左玩具反斗城,平時我見到D TOY會發癲GA MA~今日肉痛到我無咩反應~~O~
跟住因為KA MING NO MONEY LA,我地去食KFC!不過唔緊要啦!!~咁個銀包真係幾靚GA MA~

跟住我地比平時早左好多返屋企,因為我第日要考試GA MA~~KA MING仲要送埋返屋,哎呀呀~駛呀駛咁麻煩呀?!不過佢好錫我GA MA~我知道既!

好似未試過好似今年咁未食過生日蛋糕TIM~~
我好鐘意食GA MA!!!

台長: kaman
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文