24h購物| | PChome| 登入
2007-10-06 01:57:22| 人氣275| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Monday, October 01, 2007

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

《色‧戒》

不太喜歡看這種很重、full of pressure、很多個無奈的電影

太upset啦

不過情節緊湊冇悶場睇左兩個半鐘都唔覺耐

都OK架

戲情有很多思考空間

但最唔明點解女主角最後沒有吃下那顆毒藥

如果我是她我一定會毫無考慮下”拍”左佢

當時她應該知道自己必死無疑

若她不死自己性命的生殺權會落入她的他手上

那樣只係使他內疚一生

可能這種無奈才是張愛玲最想帶出的

我不懂吧



下午去左黃石BBQ

要bad list這個地方呀

這個地方太wild啦

燒燒下會有六七隻牛 + 兩隻狗 + 一隻貓圍住我o地個爐兼隨時隨地會搶我o地d野食lor

最重要係夜晚冇咩燈光都唔知d野燒熟未

不過都玩得幾開心

是日妙問妙答:

甲:你咁驚狗係咪細細個俾狗咬過呀?

乙:下,咁你咁鍾意同女搞野又係咪細細個俾女搞過先?

爆笑~


台長: 輝仔
人氣(275) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文