24h購物| | PChome| 登入
2005-11-18 11:53:39| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

情緒低落...>.<

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我依家既心情係.....難以言喻......低落到極點...
因為....我~唔~見~左~個~銀~包~....

應該係係圖書館唔見左(其實係肯定...)
我尋晚上完環境教育先發現,
我上左巴士揾散紙先知(我八達通負左錢...好彩傻瓜係度),
咁就即刻返bu圖書館,
但係揾唔到.......

太過份啦~
攞左d錢就都算啦~(我諗住報course架麻...破財呀~>.<)
俾返個銀包仔我呀~(有熊貓仔架,用左好多年架啦...嗚)
俾返個鎖匙扣我呀~
欲哭無淚...唯一慶幸既係無唔見d證件.......


台長: 小竹
人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文