24h購物| | PChome| 登入
2011-05-13 23:32:42| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

怕黑

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚好難得
同成班大學ge好朋友出去食飯
11個人真係好難得先可以聚埋一齊
成晚都好開心..話題多到講唔完
不停講.不停笑.不停串人.不停俾人串
話咁快就過左一晚

但係.今晚總共有11個人一齊出去
係11個.而我.係第11個人
另外ge 10個人都成雙成對
一開始渣車去都覺得無咩問題
但係到走ge時候..
5對人都拖住手.講好多甜言蜜語
係戈一刻..我突然..唔知自己應該點好
覺得好難融入佢哋
係戈刻真係好唔開心
但係又要係佢哋面前嘻嘻哈哈
真係覺得好辛苦

『從來未介意孤獨一個
  不需苦苦哀求誰來伴我
  寂寞多可怕 我都不怕
  我懂得處理 我創疤 』


悶了懂得 找嬉戲 病了懂得 看醫生
這一個單身漢子 你不要擔心太多
其實沒你 我應該可以 每天照樣過活
繁忙地幹 每一堆工作
有空檔嗎 和同伴去喝酒通宵唱歌

還祈求什麼 離別你我也可笑著面對
旁人盛讚我這麼堅強
今天終於知道 如何自處 太值得高興嗎
還祈求什麼 重遇你我會一笑而別去
從來未介意孤獨一個
不需苦苦哀求誰來伴我
寂寞多可怕 我都不怕

亂了懂得 怎打掃 倦了懂得 去休息
我這個單身漢子 你不要擔心太多
其實沒你 我都可一個 去找我的節目
同伴問我 我單身怎過
也不要緊 誰人話過有空必須拍拖

還祈求什麼 離別你我也可笑著面對
旁人盛讚我這麼堅強
今天終於知道如何自處 太值得高興嗎
還祈求什麼 重遇你我會一笑而別去
從來未介意孤獨一個
不需苦苦哀求誰來伴我
寂寞多可怕 我都不怕

誰又向我問究竟 為何失戀也不怕
重拾鬥志又到底 有幾難
其實我這樣徹底 誰人都感到驚訝
這麼的自立 你望見都不相信嗎

還祈求什麼 離別你我也可笑著面對
旁人盛讚我這麼堅強
今天終於知道如何自處 太值得高興嗎
還祈求什麼 重遇你我會一笑而別去
從來未介意孤獨一個
不需苦苦哀求誰來伴我
寂寞多可怕 我都不怕

我懂得處理 我創疤

台長: zeno

您可能對以下文章有興趣

人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文