24h購物| | PChome| 登入
2011-05-04 01:52:52| 人氣67| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

懦弱

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

每一日都好努力咁同自己講
叫自己唔好成日去諗佢
唔好咁關心佢做過d咩
唔好理佢有無同其他人曖昧

每一日我都搵多d野做
用唔同ge方式令自己攰d
等自己唔洗去留意佢
無力去諗起佢

但係每一日我都好不自主咁去睇佢有無on msn
有無更新咩狀態
每一次有人講起佢都會好想知佢點

我真係好無用
點解連唔去諗一個人咁間單ge事
我都會做唔到
到底le種感覺仲要跟住我幾耐
真係..真係..好辛苦..

有時候 我真的覺得好寂寞
雖然你甚麼都沒說 只是緊緊的抱著我
卻輕輕對我說 我只是 普通的朋友
愛的感覺不同 付出的愛沒有結果

放逐愛情

想不透 我知道自己沒有錯
愛你的心忘了上鎖 傻傻讓愛變成一種折磨
你對我一點不在乎 我還是愛的不認輸
對你的愛我選擇了讓步

被放逐在寒冷的邊際
去學習曖昧不清不是甜蜜
不再理所謂的不公平
靜靜的離去 輕輕的閉上眼睛
(靜靜的擺在那裏)

台長: zeno

您可能對以下文章有興趣

人氣(67) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文