24h購物| | PChome| 登入
2003-03-17 00:21:57| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

呵呵~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前幾日同suzuki 食完飯..呢兩晚都有同佢去食飯..仲食到好夜tim..琴日好開心...因為我拎到條褲喇..coz tm 2%冇我個size ..所以要等幾日..又買左件t..^^.....哈..!今日同suzuki & her friend 一齊食飯..好玩呀..好搞笑...好正..^^..好開心..heeheh^^..聽日佢又黎搵我一齊放工喇..星期2又一齊去電髮..yeah~~同埋亞ching..heheh^^...呵..聽日番5點..所以可以訓晏d..咁我又可以玩多陣icq...kikik

琴日亞shan 過左黎搵我..同佢傾左陣傾.佢先走..仲叫佢買左ts 既化妝袋..真係好低買..又靚喎~~^^..

而家番part-time..我要努力keep fit..coz 我返左工咁耐..已經肥左6磅..!!我要努力...yeah..^^我一定得既..~~^^

哈~~~前日同亞恩傾計呀.好耐都未同佢傾計喇..好掛住你呀..~唔知仲要等幾耐呢..??

哈哈~~~我發覺我寫d 野越黎越散喇..講講下呢度..又講個度....... 特色黎既..^^'..呵.

台長: * ㎡ y.k 〞
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文