24h購物| | PChome| 登入
2003-03-11 00:56:01| 人氣176| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

S.S.Y. + cb tst mk = tired

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日..我大出血呀..^^不過收穫都唔錯..仲好開心tim..不過就有小小失望..因為我想買既beams boy橡根..已經冇晒lu..日本個邊仲唔出tim..慘呀.!!

今日同suzuki & 亞沈出街..好開心呀..因為佢地都係好搞笑..好耐都未同過suzuki 出街喇..哈~~~~我地3個都買左好多野..尤其係suzuki佢買到拎都拎唔到呀..!!

等我講下我今日既戰利品先..Super lovers 既耳環..同亞沈一人一隻..都幾低.Super lovers 既t..Beams boy 既夾..星星儲物櫃...講起呢樣野..唔可以唔題呀..行行下個膠袋"難" 左..激氣呀.!! Mini 既書.^^

今日我地同perry & terry 去食飯..悶親佢地tim ar..因為我地固住行街..冇理佢地..食飯個時..仲慘..出完黎食飯..佢地就咁就走左lu...!! 哈哈~~~亞奶好快可以拎番d gifts 啦..^^

Happy day!

台長: * ㎡ y.k 〞
人氣(176) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文