24h購物| | PChome| 登入
2004-04-02 18:47:00| 人氣50| 回應0 | 上一篇

我就黎痴線啦..!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日放假..去左yahoo check e-mail ..有好多e-mail都未睇..睇到新聞台寄比我既一封e-mail 就係話我已經有5個幾月都未登入過...如果6個月都未登入過就delete 我個台..所以我就入左黎呢度..發覺真係好耐都未黎過啦...!!再唸番..我做左呢份工真係冇左好多d 時間..就連訓既時間都冇...見公司d 人..多過見屋企人..真係好累呀...而家真係好辛苦呀...好大壓力呀..唉...~~~~~-,-"...

朋友我已經冇時間揾嫁啦..我怕做左呢份工連我d 好朋友都冇埋呀..!!
01 大家都做埋同一間公司..大家都咁大壓力...大家都會有情緒..一時既吵架就........真係好辛苦呀...!!
屋企人..就唔洗講啦..更加唔洗講...淨係返工..放工就訓..都冇時間傾計..唉.!!

出左黎社會做野...睇會左好多野...睇到d 人自私既一面..真係學左好多野...係呢個社會令到我學得點保護自己...!!!


我就黎痴線啦..!!!

台長: * ㎡ y.k 〞
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文