24h購物| | PChome| 登入
2005-07-22 00:51:05| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

心「開」

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我知道 唔同時候 我應該展現唔同既自己
或許 應該說是 有咁既必要
但...我好似仲未搵到個平衡點咁(考試例外)
好想逃避 扮蠢、無知(雖然唔少人都話我係咖啦~ 但唔夠囉~)
咁就可以開心d啦~
唯有諗多d 等我可以發夢試下啦~

互信既關係 係一件好事
我想有的是那種感覺 而不是那些行為
自小已討厭管束的我 那會不喜歡自由呢??
從我而家既生活 都可知一二啦~
我曾經對朋友講過 不管對方怎樣做到也好 我要的只是那些感覺而已
如果可以神交 那有多好
因為我自己都唔係一個喜愛將情感宣之於口既人
無奈 可以神交既人 唔易搵
或多或少都要些少言語去幫助吧!
哩一刻 我的感覺是好的
好想來個緊緊的抱抱

愛情係雙方面既 單方面既愛或野心不能成事
成功既婚姻 應以盡量不妨礙對方自由為原則
對方對朋友好 佢會感覺開心 所以應該支持佢 不應干涉
但這並不代表放縱 自由婚姻是讓對方在婚姻的制度內自由發展自己 伴侶有協作的角色
兩個人既生活圈子唔可以完全重疊或融合 因為圈子係兩個就係兩個
可以做的 就是適當調節作配合
兩個人會享受一起共渡的時光 一起生活的日子 但總不能永遠黏在一起的
愛是一種感覺 而不是一些規矩守則
愛要愛得輕鬆自在
一段有誠信既關係 係一件好事

唉~ 情緒化又發作
怕...時間可否過得快d呀~

我似乎應該快d搵資料 咁會充實d
亦應計劃一下 克制自己

台長: 珊珊
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文